hvornår positiv efter MA?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2012

FrkZier

l.kjoeller skriver:

ville ikke prøve før jeg var sikker på jeg havde haft mens da ens slimhinde skal hele først. men ellers kan du måske få lægen til at tage bloprøver og se om de stiger hvis du skulle ende med en positiv test i første hug

ja jeg havde faktisk godt overvejet at prøve at ringe derned og snakke om hvorvidt jeg ku få blodprøver for at se om det faldt eller hvordan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

l.kjoeller

k skriver:

ja jeg havde faktisk godt overvejet at prøve at ringe derned og snakke om hvorvidt jeg ku få blodprøver for at se om det faldt eller hvordan

Var den måde de fulgte mit på og var gået fra 600 til 6 den første uge og efterfølgende helt forsvundet

Anmeld

25. januar 2012

FrkZier

l.kjoeller skriver:

Var den måde de fulgte mit på og var gået fra 600 til 6 den første uge og efterfølgende helt forsvundet

tror jeg prøver først at tage den graviditetstest jeg har liggende, og hvis den så er negativ - så gir det jo lidt sig selv og hvis den er positiv må jeg jo ringe til min læge og prøve at forklare hvad jeg tænker

Anmeld

25. januar 2012

l.kjoeller

k skriver:

tror jeg prøver først at tage den graviditetstest jeg har liggende, og hvis den så er negativ - så gir det jo lidt sig selv og hvis den er positiv må jeg jo ringe til min læge og prøve at forklare hvad jeg tænker

ja gør det. er rarest du kan få lidt afklaring så det er et overstået kapitel og du kan se frem af

Anmeld

25. januar 2012

FrkZier

l.kjoeller skriver:

ja gør det. er rarest du kan få lidt afklaring så det er et overstået kapitel og du kan se frem af

ja, det har du helt ret i..

taaak

Anmeld

25. januar 2012

l.kjoeller

k skriver:

ja, det har du helt ret i..

taaak

selv tak da

Anmeld

25. januar 2012

FrkZier

nu har jeg taget den graviditetstest jeg havde liggende, og den var negativ - så nu er jeg jo helt ude over den tvivl, nu ved jeg at hvis den bliver positiv om et par uger, så det nye hormoner tænk hvis jeg dog bare selv havde tænkt så lang til at starte med hehe, men så det jo heldigt at der er en masse søde og kloge brugere herinde til at hjælpe mig

- tak tøser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.