hvornår positiv efter MA?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.936 visninger
26 svar
0 synes godt om
25. januar 2012

FrkZier

Hej tøser derude

Jeg havde desværre en MA d. 29/12-11

sagen er den at jeg har siddet og tænkt lidt over det at blive gravid igen osv, og hvornår jeg evt. skulle teste for en mulig graviditet - jeg har så læst mig frem til at der kan gå op til 10 uger før HCG niveauet i kroppen er så lavt at det ikke giver udslag på en graviditetstest :O

så det jeg tænker nu er, at jeg i princippet ikke kan finder ud af om jeg er gravid igen om, skal vi sige 11 uger? det virker da voldsomt, eller bare mig der er toatlt utålmodig?

- andre der har erfaring med dette, evt oplevet det selv og lige kan inlighten me lidt her?

kys&kram k

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

l.kjoeller

k skriver:

JJeHej tøser derude

sagen er den at jeg har siddet og tænkt lidt over det at blive gravid igen osv, og hvornår jeg evt. skulle teste for en mulig graviditet - jeg har så læst mig frem til at der kan gå op til 10 uger før HCG niveauet i kroppen er så lavt at det ikke giver udslag på en graviditetstest :O

så det jeg tænker nu er, at jeg i princippet ikke kan finder ud af om jeg er gravid igen om, skal vi sige 11 uger? det virker da voldsomt, eller bare mig der er toatlt utålmodig?

- andre der har erfaring med dette, evt oplevet det selv og lige kan inlighten me lidt her?

kys&kram k

Jeg havde godt nok en sa men mit hcg var ude af kroppen allerede efter halvanden uge så syns ti uger lyder af meget

Anmeld

25. januar 2012

FrkZier

l.kjoeller skriver:

Jeg havde godt nok en sa men mit hcg var ude af kroppen allerede efter halvanden uge så syns ti uger lyder af meget

1½ uge lyder mere som noget jeg ville kunne vente på - har bare læst på diverse uger at det er meget normalt der går 8-10 uger, og så tænker jeg jo bare straks, så dvs hvis jeg får en positiv graviditests om et par uger, ved jeg jo reelt set ikke om det er "gamle" hormoner eller pga. en ny graviditet

Anmeld

25. januar 2012

M&N

k skriver:

Hej tøser derude

kys&kram k

Jeg havde fik en kirurgisk abort (MA) d. 13/12-11, og i starten af januar stod jeg med en negativ test. Fik min menstruation her d. 18/1-12, så det kan godt lykkes. Vi er også gået igang igen her

I skal da bare igang 

Anmeld

25. januar 2012

FrkZier

BabyWish2012 <3 skriver:

Jeg havde fik en kirurgisk abort (MA) d. 13/12-11, og i starten af januar stod jeg med en negativ test. Fik min menstruation her d. 18/1-12, så det kan godt lykkes. Vi er også gået igang igen her

I skal da bare igang 

jeg føler bare det er spild af test/penge at teste nu bare for at se om den er negativ og hormonerne er ude :p - jeg tror måske jeg fik min mens, her for en uges tid siden, men er virkelig i tvivl.. og min læge er overhovedet ikke til nogen hjælp! /:

- vi prøver og prøver, er bare helt forvirret om hvornår jeg overhovedet kan se om jeg er gravid

Anmeld

25. januar 2012

M&N

k skriver:

jeg føler bare det er spild af test/penge at teste nu bare for at se om den er negativ og hormonerne er ude :p - jeg tror måske jeg fik min mens, her for en uges tid siden, men er virkelig i tvivl.. og min læge er overhovedet ikke til nogen hjælp! /:

- vi prøver og prøver, er bare helt forvirret om hvornår jeg overhovedet kan se om jeg er gravid

Jeg testede ikke hele tiden, jeg tog min første test i januar, fordi jeg troede jeg var gravid igen, men det var bare et udslag fra aborten. Hvis du fik en kirurgisk abort, så tror jeg HCG hormonet er hurtigt ude af kroppen igen. 

Anmeld

25. januar 2012

FrkZier

BabyWish2012 <3 skriver:

Jeg testede ikke hele tiden, jeg tog min første test i januar, fordi jeg troede jeg var gravid igen, men det var bare et udslag fra aborten. Hvis du fik en kirurgisk abort, så tror jeg HCG hormonet er hurtigt ude af kroppen igen. 

okay, ja fik kirugisk..

men hvis jeg stå med en positiv, ved jeg jo ikke om jeg er gravid eller ej

Anmeld

25. januar 2012

Krussedulle

k skriver:

Hej tøser derude

kys&kram k

Det lyder mærkeligt! .. Jeg fik min mens 28 dage efter min MA.. Holdte en frivillig pause på en måned, så 3 mdr efter min MA stod jeg med en positiv test igen! .... Har godt nok aldrig hørt at det skulle kunne tage 10 uger før hcg er ude af kroppen igen..

Anmeld

25. januar 2012

l.kjoeller

k skriver:

Hej tøser derude

kys&kram k

tror godt du kan regne med svaret efter der er gået et par uger

Anmeld

25. januar 2012

M&N

k skriver:

okay, ja fik kirugisk..

men hvis jeg stå med en positiv, ved jeg jo ikke om jeg er gravid eller ej

Åh, nej, det problem havde jeg også  Jeg tror bare du skal se tiden an. Det er dumt at gå ud og købe g-teste for at blive enten skuffet eller afklaret, men kan godt forstå dit problem Desværre, kan jeg ikke hjælpe dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.