En svær situation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2009

Zeta

linda2009 skriver:

Ja, jeg vil også få det sagt så hurtigt som muligt. Har først lige fundet ud af det, så jeg overvejer lige hvordan det skal serveres. For jeg kan jo udemærket se det fra hans side.

Der er kun en måde at omgåes sandheden, så det er bare at sige det. Held og lykke ;-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2009

Zeta

En lille opdate herfra, var idag i kontakt med Statsforvaltningen og de forstår udemærket situationen, der bliver derfor afsendt et brev til moderen hvori hun skal tage stilling til at om hun vil bidrage til retsgenetisk DNA-test (det kommer man uanset hvad, men man spørg altid)

Og iflg. deres jurister og fuldmægtig så bør sagen kunne afklares på 5-6 uger. De vil gerne speede den op. Jeg kunne mellem linjerne på dem forstå at de også syntes det var grotesk at moderen ikke har oplyst mig noget om fødslen, men det tæller så ikke til hendes fordel i det videre forløb.

Jeg blev også orienteret omkring muligheden for at søge del i forældremyndigheden, så det var ialt en rigtig god dialog og oplevelse.

Kram
C

Anmeld

18. maj 2009

Pige2009

Jeg håber for dig, at processen bliver noget kortere end estimeret, for det er da ulideligt at skulle gå rundt i uvished så lang tid. Jeg krydser fingre...

Tak for din respons til min egen situation.

Anmeld

13. juni 2009

Zeta

Endnu en lille update herfra.

Kontaktede Statsforvaltningen i mandags for at høre hvad der sker. Der fik jeg af vide at man afventede moderens underskrift - fortsat - og at blodprøve til DNA højest sandsynligt vil blive gennemført på Rigshospitalet.

Jeg skulle afvente indkaldelse ved brev. Har i skrivende stund endnu intet modtaget. Ventetiden er ulidelig men jeg er trods alt et tålmodigt menneske.

Anmeld

1. juli 2009

Zeta

Endnu en opdate,

Så kom der endelig brev fra Statsforvaltningen, og nu skal der endelig foretages DNA-prøve, det sker ved mundskrab som de kalder det, og foretages kun på Retsgenetisk Institut på Østerbro, hvor jeg har været inde i dag  Skal så derind igen om 1 uge, og foretaget det samme. Det er for en sikkerheds skyld at man laver 2 ens test, der gerne skal give et 100% identisk resultat.

Der stod i brevet at endeligt svar gives per brev  ca 4-6 uger sidste test er gennemført.

Anmeld

1. juli 2009

Nemesis

puha så ved du da endeligt noget om senest 7 uger..så nu er ventetiden da ved at være overstået.

Synes da også hun har været meget lang tid om at få hjulene i sving.

held og lykke
:-) Sisse

Anmeld

1. juli 2009

Zeta

Tak  Ja vi er helt enige, men jeg tror det er bevidst fra moderens side.... desværre....

Anmeld

2. juli 2009

Mimbi

Jeg har fulgt meget med i denne debat og jeg vil bare ønske dig held og lykke og håber du snart får svar på om du er faderen til barnet

Knus og alt det bedste  

Maibritt

Anmeld

2. juli 2009

Zeta

Tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.