Man ved man er mor/far når....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2012

132319

Rebecca55 skriver:

Man er mor og far når man lader ens børn drikke af ens drikkelse og der kommer dykænder, men man drikker ufortrødent af det bagefter selv. Man er lige pludselig ikke så sart som forældre... 

Adrk, så bliver jeg aldrig en rigtig mor  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

Rosengreen

Man ved man er mor når man har fundet ud af, at sutteflasker er et udemærket alternativ til decilitermål  

Anmeld

24. januar 2012

gonefishing

Rosengreen skriver:

Man ved man er mor når man har fundet ud af, at sutteflasker er et udemærket alternativ til decilitermål  

Ejjjj hvorfor gjorde jeg ikke også det!!! 

Man ved man er blevet mor når man vender klapvognen/barnevognen, hver gang man ser en lufte deres hund, peger og siger : "seeee hunden.. vov vov" mens hundelufteren står og kigger MEGET underligt på en... og man derefter kommer i tanke om at man inden fødselsen lovede sig selv ALDRIG at opføre sig sådan.

Anmeld

24. januar 2012

Clisolka

AndreasMor2011 skriver:

Man ved at man er blevet forældre når emner som afføring og gylp er helt normale emner at diskuterer ved middagsbordet

Ja, dét er en klassiker 

Anmeld

24. januar 2012

Clisolka

Stéphanie skriver:

Man ved man er blevet mor, og er på barsel, når man ikke længere vågner ved vækkeuret, men til gengæld vågner ved at ens barn vender sig i senge 

Og når man vælter i legetøj midt om natten og er ligeglad. . .

Yes! Jeg har også mit eget nye vækkeur herhjemme - bare i tremmesengen 

Anmeld

24. januar 2012

Clisolka

sne190810 skriver:

Når sex skal planlægges.

Dén kan jeg være med på!  Haha ja planlægning skal der til, når der står en tremmeseng i soveværelset med en sovende pige 

Anmeld

24. januar 2012

Clisolka

Ansemusen skriver:

Man ved man er forælder, når ens baby skider en på mave, så den er dækket af remoulade-prut som siver ned ad benene...UDEN at man er ved at dø

Puuuuh.... Det har jeg ikke prøvet - endnu 

Anmeld

24. januar 2012

Clisolka

twinboys skriver:

Man ved man er moar når man vågner 1000 gange om natten og lige skal tjekke at ens børn trækker vejret og lige skal tjekke om dynen stadig er på dem eller om de har sparket den af...

Det tror jeg aldrig man stopper med 

Anmeld

24. januar 2012

Clisolka

twinboys skriver:

Man ved man er mor når ens barn sidder på toilettet og råber MOAR jeg er færdig...

Har en fornemmelse af, at jeg kommer til at høre den sætning meget 

Anmeld

24. januar 2012

Camillee

Man ved man er forældre når man i 3 døgn kun har sovet siddende med en syg baby i armene OG retter på manden dårlige sprog ( bandeord )

.... kunne blive ved

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.