Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Man ved man er moar når man vågner 1000 gange om natten og lige skal tjekke at ens børn trækker vejret og lige skal tjekke om dynen stadig er på dem eller om de har sparket den af...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Man ved man er mor når ens barn sidder på toilettet og råber MOAR jeg er færdig...
Babymor2010 skriver: .....man er oppe kl. 3.30 for at skifte dyne, sengetøj og bamser fordi hun har diarré - og det er løbet igennem det hele Hvad med jer - kom med dem
.....man er oppe kl. 3.30 for at skifte dyne, sengetøj og bamser fordi hun har diarré - og det er løbet igennem det hele
Hvad med jer - kom med dem
man ved man er mor og far når man vågner om morgen og guldklumpen ligger i midten af os, fordi han er sneet sig ind om natten Jeg ELSKER det !!!
twinboys skriver: Man ved man er mor når ens barn sidder på toilettet og råber MOAR jeg er færdig...
twinboys skriver: Man ved man er moar når man vågner 1000 gange om natten og lige skal tjekke at ens børn trækker vejret og lige skal tjekke om dynen stadig er på dem eller om de har sparket den af...
årh ja ... lige præsis, jeg har det ligesådan...
Man ved man er mor når et barn kommer hen til én og siger noget (for andre uforståeligt) og man bare svarer: "jamen selvfølgelig, jeg kommer lige om lidt, jeg skal bare liiiiige...."
Man ved man er mor når éns taske pludseligt ALTID er invaderet af ekstra sut, lommetørklæder, pixibog, kiks, rosiner, juice og vand
hyggelig tråd
Man ved man er mor når man tager sin jakke af og en stofble falder på gulvet
manden kom med denne:
man ved man er forældre når... man står tidligt op i weekenden selvom man har fri"
selvom den vel kunnes siges sådan; "man aldrig kan sove længe, selv på fridage" for ingen af os får lov til at sove længe og hvis Victor bliver passet er vi alligevel oppe inden 9.
...når man siger sætninger som "nej xxx, ikke put brødet ind i øret" og "lad være med at putte rosiner i din næse!!" Det synes jeg efterhånden jeg har sagt mange ganger i det sidste...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128