Man ved man er mor/far når....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2012

RGN

Profilbillede for RGN
Babymor2010 skriver:

Ups, den er ikke så god 

Det var heldigvis med blyant, men jeg skal love for, at han havde givet den hele armen. Hehe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

Muhmi

Man er mor/far når man kigger på kærligt - men træt, på hinanden og siger... "Vi gør det en anden dag, ikk' skat?"

Anmeld

24. januar 2012

Mamalou

Når man tager sin sorte nederdel af, og opdager at der er hvide "fartstriber" ned af bagsiden, fordi betteManden har gylpet i løbet af dagen. Ekstra bonus den dag var, at vi havde været en tur i netto... Så gad vide hvormange, der havde set Villads's afmærkninger? Heldigvis gylper han ikke mere

Man ved også, at man er mor, når man bliver mødt af en storsmilende dreng klokken "lårt" om morgen og selv smiler endnu større, fordi han er det bedste i hele verden! 

Anmeld

24. januar 2012

Muhmi

Orh ja... Og man VED man er mor/far når man sidder og tror at, ens barns afføring er et spændende emne, for andre at høre om...

Anmeld

24. januar 2012

Muhmi

Man ved man er mor/far, når der ligger bunker af rent vasketøj på spisebordet, men man alligevel vælger at gå i seng, med løftet om at ordne det imorgen...

Anmeld

24. januar 2012

lycly

Når det første man spørger om i en telefon samtale er: har hun skidt i dag? 

Egentlig generelt bare, når en telefonsamtale ender med kun at handle om hvor meget baby har spist/skidt/grædt/snakket

Anmeld

24. januar 2012

Stéphanie

Babymor2010 skriver:

Yes! Jeg har også mit eget nye vækkeur herhjemme - bare i tremmesengen 

Det er også lige præcis der mit er  At han så heller ikke vågner af vækkeuret så vi til tider kommer lidt (læs meget) for sent op er så en anden side af sagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.