Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
morethanperfect skriver: Når man fylder vand i badekaret 4 gange fordi baby blir ved med at tisse i det
Når man fylder vand i badekaret 4 gange fordi baby blir ved med at tisse i det
Haha Oscar!! Du skal være sød ved moar Dét har vi til gengæld aldrig prøvet - endnu, må jeg hellere skrive
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babymor2010 skriver: Haha Oscar!! Du skal være sød ved moar Dét har vi til gengæld aldrig prøvet - endnu, må jeg hellere skrive
Ej han gjorde det mest da han var yngre . Nu sætter vi ham på potten inden han kommer i bad så han kan tisse af hvis han skal det
morethanperfect skriver: Ej han gjorde det mest da han var yngre . Nu sætter vi ham på potten inden han kommer i bad så han kan tisse af hvis han skal det
Ja de er nogle værre nogle de små Hvad siger han så til at komme på potten? Hvor er han dygtig, så langt er vi ikke nået
Babymor2010 skriver: Ja de er nogle værre nogle de små Hvad siger han så til at komme på potten? Hvor er han dygtig, så langt er vi ikke nået
Han syns det underligt , men han ved godt han skal tisse på den
Man ved man er mor til en 2 årig, når der pludselig er tegnet på ens bærbare.
Når "nogen" har tegnet på væggen
eller når man sovende går ud efter vand, midt om natten, for så ikke at ramme munden på barnet, men hælde det ned af maven på ham, og sjaske sengen til
Nessie skriver: Når "nogen" har tegnet på væggen eller når man sovende går ud efter vand, midt om natten, for så ikke at ramme munden på barnet, men hælde det ned af maven på ham, og sjaske sengen til
Det kunne jeg lige se for mig, det dér, hi hi...
RGN skriver: Man ved man er mor til en 2 årig, når der pludselig er tegnet på ens bærbare.
Ups, den er ikke så god
Puha den har jeg lavet ved mine forældre - altså den med at tegne på væggen
Ja, så må han da vågne
Dot D skriver: Det kunne jeg lige se for mig, det dér, hi hi...
Mig med
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128