Afstemning om opkast

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2012

merle2010

UTROLIGT NOk, kastede jeg kun op 1 gang under fødslen

jeg har fra dag 1 i min graviditet kastet op en 5 - 10 gange om dagen...

og kastede op helt frem til fødslen...

jeg kastede op da mine veer var på sit højeste og lige inden jeg skulle til at presse....

men åbnede mig også fra 3 - 10 cm i løbet af 2 timer... den ene time sad jeg så i en bil det var IKKE fedt.. min kæreste var så øm i hånden bagefter for jeg havde trykket ham i hånden var gang jeg fik en ve... og så ellers sædet tilbage og vinduet helt åbent... puha for en tur...

men som sagt kun 1 gang, og jeg ænsede det faktisk ikke da jeg havde så ondt.... det lettede faktisk lidt at kaste op...

bare rolig det skal nok gå, da jeg var yngre var jeg panisk for at kaste op og skulle have min mor næsten med ned i kummen... hun måtte ikke forlade min side og skulle holde mit hår o.s.v.

men da jeg blev gravid vænnede jeg mig til at kaste op.. nu er jeg gravid igen i uge 20 og kaster stadig voldsomt op... men har nu fået nogle fantastiske piller mod kvalme, så nu kaster jeg kun op 1 eller 2 gange om dagen... kram til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

Frk.S

Nej, det gjorde jeg ikke.

Det var også noget jeg gik og tænkte over op til fødslen, da jeg bliver så sølle når jeg kaster op. Og tanken om veer samt opkast var ikke lige så fedt.

Jeg fik en lille smule kvalme, og jeg havde også et par gange under veerne hvor jeg troede jeg skulle.... men det gjorde jeg ikke.

Anmeld

24. januar 2012

Ja, jeg kastede op en gang, under veerne,  i en vask på fødegangen.. Ha ha...

Jeg havde glemt alt om det, så det var først et par dage efter at vi kom til at snakke om det, og manden nævnte det for mig!!hehe.. Det havde jeg glemt alt om.. Jeg kan ik lade vær med at grine lidt af det! Synes det er lidt komisk, af en eller anden underlig årsag!

Hvorfor fylder det meget hos dig? Er du bange for at komme til det?

Anmeld

27. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeg har en psygisk lidelse der gør at jeg er bange for kvalme og opkast. Hele min graviditet har været kvalmeplaget og jeg frygter virkelig at jeg skal brække mig i lårfede stråler -foran andre oveni købet  Jeg er glad for jeres svar. Selvom jeg faktisk ikke er så glad alligevel 

Anmeld

27. januar 2012

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Sorry,men det fylder bare så meget i mine tanker,og håber at i vil være søde at svare! 

Jeg kastede op hele dagen efter jeg havde født! Men jeg fik kejsersnit, så har stemt blankt Det var en kombination af manglende mad og medicin der gjorde mig så dårlig.

Anmeld

27. januar 2012

Kvist

Har stemt nej for kastede ikke op.. Men jeg havde rigtig meget kvalme.. Så havde sådan en fin brækpose hos mig under hele forløbet..

Anmeld

27. januar 2012

maryjane

Nej, heldigvis ikke 

Anmeld

27. januar 2012

twinny

Nej det gjorde jeg ikk..

Anmeld

28. januar 2012

stm2812

Anonym skriver:

Sorry,men det fylder bare så meget i mine tanker,og håber at i vil være søde at svare! 

Jeg kastede op 2 gange kort efter mit vand var gået derhjemme og da veerne begyndte at vise sig.. Og ellers gjorde jeg ikke.. Tror det lige var kroppens måde at tømme sig selv på.. Havde selv været nervøs for at skulle kaste op eller lave stort under fødslen... men det skete heldigvis ikke Tror nu også det hurtigt ville være glemt ellers, da man egentlig kun har tankerne på sit lille barn og på at klare sig igennem smerterne

Anmeld

28. januar 2012

Maja88

ups svarede forkert...

jeg fik KS,men kastede ikke op. fik et skud et eller andet da jeg sagde jeg fik kvalme... men et par dage efter fødslen kastede jeg op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.