Afstemning om opkast

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2012

Mette.

Anonym skriver:

Sorry,men det fylder bare så meget i mine tanker,og håber at i vil være søde at svare! 

Jeg kastede op lige inden vi tog på fødegangen og mine veer var på sit højeste. Jeg havde veer næsten hele tiden, kun afbrudt af pauser på 30 sekunder, så det gjorde simpelthen så ondt! heldigvis tog det også kun knap 2 timer hvor det var så slemt, så det gik hurtigt. Måske det var derfor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

B&J

da mine veer startede gik de voldsomt igang så min krop blev lidt chokket så jeg kastede op engang og det var så det

Anmeld

24. januar 2012

Trolde_mor

Anonym skriver:

Sorry,men det fylder bare så meget i mine tanker,og håber at i vil være søde at svare! 

Jeg kastede op en enkelt gang, det var hurtigt overstået og slet ikke noget jeg som sådan bed mærke i. Jeg skulle jo koncentrere mig om veerne.

Så ingen grund til at bekymre dig søde, det er ikke slemt og dit fokus er helt andet sted, nemlig på veerne og tanken om at din lille guldklump er på vej

Anmeld

24. januar 2012

komodo

kun med den store, de andre fødsler var opkast-frie 

Anmeld

24. januar 2012

jeanne-skat

jeg fik lavet ks og skulle kaste op  lige da de havde taget min søn ud

Anmeld

24. januar 2012

serinasmor

jep ... mener det var under presseseancen...ramte kærestens sko ... ikke videre lækkert ...

det var dog ikke noget jeg tænkte videre over

Anmeld

24. januar 2012

Lone Jakobsen

ja jeg kastede op under 2 af mine fødsler

Anmeld

24. januar 2012

Silas&Mille

Jeg kastede op cirka en halv time før Silas kom ud.

Men jeg giver masken og min kun saftevandsfyldte mave skylden.
Kæresten var dog ikke videre begejstret, for jeg ramte ham  

Anmeld

24. januar 2012

twinboys

Anonym skriver:

Det gjorde jeg ikke

Anmeld

24. januar 2012

MelikkazMoar

Anonym skriver:

jeg kastde op en gang under fødslen.. og det var kun al det saftevand jeg havde drukket der kom på retur.. og det var lige efter jeg havde fået stikpillen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.