Afstemning om opkast

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2012

sarahb

Ja af ren smerte kastede jeg op begge gange, ret meget!

AVVVV

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

Valle81

Ved Asta og Arthur kastede jeg op begge gange lige før presse veerne med anton slet ikke

ved Asta var det meget kontrolleret og kastede pænt op i bakke, men med Arthur gik det så stærkt. Stod foroverbøjet ved dets store badekar og vupti midt i en ve stod det ud af mig, og mens den første skylle kom gik vandet så det stod bogstaveligt ud i begge ender under 10 min efter var Arthur født

Anmeld

24. januar 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Sorry,men det fylder bare så meget i mine tanker,og håber at i vil være søde at svare! 

Ja det gjorde jeg . Ret meget 

Anmeld

24. januar 2012

Vinker

jeg kastede op en del gange - til sidst var maven helt tom og jeg mit blodsukker var lavt. de prøvede at få noget frugt i mig, men det kom også bare op igen..... det kom helt bagpå mig at jeg kastede sådan op for havde ikke læst at man kunne gøre det. men har også en følsom mave og kastede en del op i starten af graviditeten.

Nu er jeg gravid for 2. gang og kvalmen er så slem, og har kastet op de sidste 2 morgener, åååh puha..... håber det snart stopper igen....

Anmeld

24. januar 2012

sommerfuglen82

Har stemt ja under veerne.

Kastede op 2 gange,men ikke særlig meget.

Det var under presseveerne og så oven i købet på min mormor

Anmeld

24. januar 2012

trunte24

Anonym skriver:

Sorry,men det fylder bare så meget i mine tanker,og håber at i vil være søde at svare! 

Ja, jeg kastede op 4 gange under fødslen. Jeg åbnede mig fra 3-10 cm på 1½ time og det var i dette tidsrum jeg kastede op.

Under presseveerene var der ikke noget ud over krampe i den ene balle

/ Line

Anmeld

24. januar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nej, hverken 1. eller 2. gang

Anmeld

24. januar 2012

Muhmi

Ja... Mine smerter var så store at jeg slet ikke kunne holde op... Stoppede først med at kaste op da jeg fik epidural... Jeg har altid haft tendens til at kaste op når jeg havde smerter... Så det var ikke en uvant situation for mig...

Anmeld

24. januar 2012

Benjamins'mor

Nej.

Anmeld

24. januar 2012

TrineMine86

Anonym skriver:

Hvor er jeg glad for jeres svar..!!

Jeg frygter nemlig opkast langt mere end smerterne. Ja jeg er underlig  Så opkast under ptakt og fødsel forekommer altså ganske normalt. Hvad hvis man får kejsersnit. Hvad er chancen for opkast der 

kastede ikke op under veerne overhovedet, havde heller ikke kvalme eller noget..

fødslen endte dog i kejsersnit og der kastede jeg op lige efter vi havde forladt operationsstuen (pga. bedøvelsen)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.