Afstemning om opkast

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2012

nilletøz

Nej hverken før eller under fødslen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

Mira0911

Jeg kastede op under begge fødsler hvor veerne var værst... 

Anmeld

23. januar 2012

Laulund87

Ja under veerne, rigtig meget!

Anmeld

23. januar 2012

-Sigrid-

Anonym skriver:

Sorry,men det fylder bare så meget i mine tanker,og håber at i vil være søde at svare! 

1½ gang under veerne (en rigtig og en hvor det næsten bare var spyt), og så var jeg meget svimmel og havde prikker og meget kvalme da jeg var ude og gå efter fødslen. Men hvis du har kvalme under veerne letter det meget, og det er rarer at have tom mave hvis kroppen ikke kan have det end at gå rundt med kvalmen... Den næste ve er lidt nemmere at klare end den før, når man har fået tømt maven 

Anmeld

23. januar 2012

Frk Mig

Anonym skriver:

Sorry,men det fylder bare så meget i mine tanker,og håber at i vil være søde at svare! 

Ingen opkast her .. 

Anmeld

24. januar 2012

Linea

Hejsa

Nej jeg kastede ikke op på noget tidspunkt, hverken før, under eller efter min fødsel. Heldigvis var det heller ikke noget jeg oplevede under graviditeten, pånær én gang, hvor jeg havde fornøjelsen af det ledeste maveonde....

Mange hilsner Linea

Anmeld

24. januar 2012

H+S Skjolgborg.

Jeg kaste slet ikke op med nr et have mega haslbrand og mavesur op men kaste ikke op men under fødselen kaste jeg så en del op. 

Med nr 2 under graviditen kaste jeg tit op og have mega halsbrand også. Men under fødselen kun haslbrand og endelig en lettes med et var alt halsbranden væk fra hun blev født have det hele tiden fra 8 uge til jeg føde hende.

Barn nr 3 kaste jeg op et par gange under graviditen især i uge 8-13 men under fødselen igen ting overhovede anden halsbrand.

Så min 3 var meget forskelige dog alle med mega haslbrand helevejen igellem.

Mvh Henriette 

Anmeld

24. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Nej, jeg kastede slet ikke op under min fødsel

Anmeld

24. januar 2012

Clisolka

Jeg lå med veer i 15 timer og kastede ikke op imens. Til slut endte det med et AKS og der blev jeg dårlig mens de rodede rundt, men kunne intet få op 

Anmeld

24. januar 2012

_-Kathrine-_

Ingen kvalme og ingen opkast

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.