Beskriv fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2012

Carl-Emil's mor

Jeg vil sige det sådan her : jeg synes smerten efterfølgende i forhold til St gå og tisse er 1000 gange værre og jeg er monster kylling og jeg husker ikke mine vesmerter tydeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

Carl-Emil's mor

Jeg vil sige det sådan her : jeg synes smerten efterfølgende i forhold til St gå og tisse er 1000 gange værre og jeg er monster kylling og jeg husker ikke mine vesmerter tydeligt

Anmeld

24. januar 2012

Loa

Er svært at beskrive, for kan faktisk ikke huske det sådan, som rigtig slemt. 

Syntes kun jeg kan huske at selve hovedet (som jo er en relativ kort del af processen) var det værste, men det jeg husker det som, var mest som at have rigtig hård mave, man havde virkelig svært ved at komme af med..... 

Ellers syntes jeg ikke at jeg husker det som en kanon kugle eller en ananas eller noget andet med ild i

Anmeld

24. januar 2012

Ciss

Höör skriver:

Ja jeg snakkede med en bekendt om hvordan det føltes at føde hvortil hun siger " jeg har flere patienter der er enige i denne sætning : at fødeFøles som at presse en ildglødende kanon kugle med modhager ud" det synes jeg faktisk er en god sætning på det men også glad for hun ikke sagde det før jeg havde født hvilken sætning ville du beskrive det med??

Ikke enig faktisk.

Syntes mere det var som at skulle have en honningmelon ud af det andet hul.

Anmeld

24. januar 2012

Laulund87

sarahb skriver:

Jeg synes da hoved skulle ud gennen bækknet var det som om der stod en med en svejse brænder og brændte op i mig mens der skulle noget ud der bestemt ikke var plads til... AVVVV

første gang var det sådan og det tog16 timer i alt.

men anden gang tog det hele 1,5 time og var indbegrebet af ulidelig smerte, det gik så stærkt jeg ikke ved hvad jeg skal sammenligne det med

Ja nemlig, det brænder godt nok

Anmeld

24. januar 2012

CmarianN

Höör skriver:

Ja jeg snakkede med en bekendt om hvordan det føltes at føde hvortil hun siger " jeg har flere patienter der er enige i denne sætning : at fødeFøles som at presse en ildglødende kanon kugle med modhager ud" det synes jeg faktisk er en god sætning på det men også glad for hun ikke sagde det før jeg havde født hvilken sætning ville du beskrive det med??

Supert ;-P

Anmeld

24. januar 2012

CmarianN

Jeg fik lige læst de første tre-fire svar og må nok hellere stoppe, da min termin er på lørdag! Aaaav

Anmeld

24. januar 2012

Happiness

Madam Blå skriver:

Som at skide en brændende ananas ud af det forkerte hul.. Så egentlig ret tæt på den brændende kanonkugle

Godt beskrevet! Sådan synes jeg også det var! Og havde mest af alt lyst til at "ananasen" skulle proppes op igen, og så måtte han altså komme ud på en anden måde  

Jeg skreg at de skulle klippe mig, for jeg ville satme ikke presse mere når det gjorde så nas!

Men heldigvis fik JM overtalt mig til lige at presse et par gange mere,   for 2 presseveer mere og han var ude, og jeg gik ikke i stykker

Men man siger nok mange dumme ting i sådan et smertehelvede...

Anmeld

24. januar 2012

Janni.

CmarianN skriver:

Jeg fik lige læst de første tre-fire svar og må nok hellere stoppe, da min termin er på lørdag! Aaaav

Ej altså! Jeg troede lige du havde født fordi jeg så du havde skrevet i denne tråd  Øv hvor er jeg godt nok skuffet. 

Sigrid har jo født, så nu må du godt føde.. Det var dét i aftalte hi hi 

Anmeld

24. januar 2012

DK

Første fødsel: 7,5 time, 3,5 kg baby: mandlen var smuttet. Tog hjem og holdt julefrokost for hele familien med 15 gæster næste dag.

Anden fødsel: 3,5 time, 4,25 kg. baby: Jeg vidste at jeg ikke ville dø, men jeg håbede det.  Aldrig aldrig har noget i mit liv været så rædselsfuldt. Det var skrækkeligt. Jeg havde aktive presseveer i 30 min efter fødslen da min krop ikke havde fattet at ungen altså var kommet ud! Er med på brændende hvidglødende kanonkugle som der så bare langsomt bliver flået hurtigt ud. (jeg ved langsomt og flået hurtigt ud er modsætninger, men det var sådan det var).

Lægen sagde senere at grunden til at anden fødsel var så meget anderledes var både hans vægt, og det at jeg åbnede mig så hurtigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.