Beskriv fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2012

Muhmi

Først "AV... AV.. Fuck av av avvv!... AV..." (I maaaange timer)

Og så... "Aaaaahhh...... Men det klør lidt??" (Epidural)

Så... "AV, men med tunge vejrtrækninger..." (Lige før presse)

Så... "Lidt av? men deeejligt...." (Pressefase)

Så... " Av? AV! AV!!? Få den ind igen det brænder!!! Det svier, jeg revner, jeg tør ikke alligevel!" (Fire sidste presseveer) (Fik kun en "lille" skramme i den ene skamlæbe)

Så... "Ahhhhhh... ORHG! Se!! En babyyy!!! Hvor er han smuk.."

Og den eneste grund til at jeg så følte av gange mange igen, var fordi moderkagen var groet fast... Så den var ikke lige sådan at slippe af med... Vil hilse at sige at jeg hellere vil føde tre babyer end at skulle igennem det med moderkagen igen..  

Ja sådan beskriver jeg det altså

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

Hailiesmom11

Som at smutte en alt for stor mandel.. min fødsel gik hurtigt og forholdsvis smertefrit, så jeg  når jeg skal have nr 2 at det går ligeså godt

Anmeld

24. januar 2012

Månelys

Hailiesmom11 skriver:

Som at smutte en alt for stor mandel.. min fødsel gik hurtigt og forholdsvis smertefrit, så jeg  når jeg skal have nr 2 at det går ligeså godt

Anmeld

24. januar 2012

grøn · ært

HAHA - måske det IKKE lige er den her tråd jeg skal sidde og læse, som førstegangsfødende 

Men jeg glæder mig - håber jeg smutter en mandel..... 

Anmeld

24. januar 2012

RiUL

Haha

Synes også det føltes som om noget brændte helt vildt dernede Men synes presseveerne er lettest at beskrive "Voldsom diarre, hvor der bare ikke er et WC i nærheden" (når man ikke må presse) hehe..

Anmeld

24. januar 2012

Hulubulu86

Udvidelses-fasen  var det vaerste, Jeg havde veer i 3.5 dag foer han endelig kom ud. Det var av av av av en evig uendelig tortur. Kan bedst beskrives med krampe krampe krampe (og lidt oem hud pga den skide varmepude avs). I denne fase sagde jeg at jeg aldriiiiiig skulle foede igen.

Pressefasen, jamen der var jeg egentlig saa udmattet at jeg slet ikke kunne maerke noget laengere, og fik aldrig presseveer. Jeg husker det som nemt og smertefrit men haardt at presse (han blev hjulpet ud med cup). To sekunder efter han var ude var jeg klar paa mange foedsler i fremtiden

Saa kort beskrevet som uendelige kramper hvorefter jeg smuttede en mandel

Anmeld

24. januar 2012

FruHolm <3

Jeg synes nu mere det vare som at have hård mave , det gjorde ikk ondt at presse ham ud som sådan , sagen er den det tog 3 pres at få hans store hoved ud, 3 pres ku mærkes hvor hans næse var , det gav et lille niv og kroppen måtte jeg presse ud uden presseveer, de var forsvundet men det gjorde heller ikk ondt så her var det kun da hans næse var der det sved lidt men det gik også så hurtigt

Anmeld

24. januar 2012

rogerrasch

Madam Blå skriver:

Som Moms skriver, så går det hurtigt! Det gør ondt, men alt er glemt og forladt når babyen kommer op på brystet

Mange beskriver det også som en god smerte, for under presseveerne kan man selv arbejde med, og det er for mange en stor lettelse

Dagen efter min fødsel var jeg klar til at gå det hele igennem igen.

Rigtig god fødsel til dig

mange tak, det hjalp en del, for er du gal jeg har/er nervøs for den fødsel

Anmeld

24. januar 2012

BinaMor

jeg sys veerne føles som en usynlig pude der trykkes ned mod mig så jeg ikke kan trække vejret.

at presse kan jeg ikke beskrive. andet end hos mig var det en lettelse at arbejde med.

Anmeld

24. januar 2012

Kay

det har jeg da ikke lyst til at opleve...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.