Beskriv fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.893 visninger
46 svar
0 synes godt om
23. januar 2012

Carl-Emil's mor

Ja jeg snakkede med en bekendt om hvordan det føltes at føde hvortil hun siger " jeg har flere patienter der er enige i denne sætning : at fødeFøles som at presse en ildglødende kanon kugle med modhager ud" det synes jeg faktisk er en god sætning på det men også glad for hun ikke sagde det før jeg havde født hvilken sætning ville du beskrive det med??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

Sabina

Höör skriver:

Ja jeg snakkede med en bekendt om hvordan det føltes at føde hvortil hun siger " jeg har flere patienter der er enige i denne sætning : at fødeFøles som at presse en ildglødende kanon kugle med modhager ud" det synes jeg faktisk er en god sætning på det men også glad for hun ikke sagde det før jeg havde født hvilken sætning ville du beskrive det med??

Åh det er svært at beskrive.

Følte faktisk at Oliver kom ud af det forkerte hul

Anmeld

23. januar 2012

Nessie

Min største skræk

Fik KS, så er stadig bange for en normal fødsel

Anmeld

23. januar 2012

Guldimaven

OH SHIT, det lyder ikke rart! Hehe.. Men måtte grine lidt, alligevel!

Anmeld

23. januar 2012

sarahb

Jeg synes da hoved skulle ud gennen bækknet var det som om der stod en med en svejse brænder og brændte op i mig mens der skulle noget ud der bestemt ikke var plads til... AVVVV

første gang var det sådan og det tog16 timer i alt.

men anden gang tog det hele 1,5 time og var indbegrebet af ulidelig smerte, det gik så stærkt jeg ikke ved hvad jeg skal sammenligne det med

Anmeld

23. januar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg var glad for, at der var en som havde fortalt mig, at presseveerne føltes som om, at "skide en mellon"

Anmeld

23. januar 2012

celkt

det der med den hvidglædende kanonkugle kan jeg godt nikke genkendene til, - det er nogenlunde sådan jeg ville beskrive de sidste 5 cm når barnets hoved er lige ved at bryde igennem, - som en stråle af ild, der skærer en op på langs. Men nej, det er jo ikke noget, man deler med en, der står i begreb for at skulle føde første gang...

Anmeld

23. januar 2012

Madam Blå

Höör skriver:

Som at skide en brændende ananas ud af det forkerte hul.. Så egentlig ret tæt på den brændende kanonkugle

Anmeld

23. januar 2012

lailamik

Höör skriver:

Aaah gud .... ... Skulle nok aldrig have læst denne tråd 

ellers til dit indlæg; sagde en engang til mig, at føde er som at presse en vandmelon ud igennem et nåleøje ... hmm...begynder at tænke at maven skal være der for altid! 

Anmeld

23. januar 2012

komodo

som at smutte en mandel, men jeg er også utrolig heldig med mine fødsler, det går hurtigt og som smurt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.