Er jeg den eneste der ikke nyder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2012

Sujan

LilleLene skriver:

JJa

du har heldigvis kun 9 uger tilbage

Ja og glæder mig til at få min datter i armene. Og 9 uger er ikke lang tid.
Men savner bare at nyde graviditeten. Men måske man bare skal acceptere trætheden og prøve at lave noget i de få timer man kan magtmisbrug:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

Mother-love

LilleLene skriver:

Ej hvor skrækkeligt, det er jeg ked af at høre

Ja men sådan er det jo når man har svært ved at acceptere at man har de smerter. Jeg håber ikke at du får bækkenløsning. Ved ikke hvordan det er. Men det er ikke sjovt at gå igennem en graviditet med smerter uanset hvad det skulle være for nogle. For man skulle jo helst gerne nyde sin første graviditet.

Anmeld

22. januar 2012

LilleLene

Sujan skriver:

Ja og glæder mig til at få min datter i armene. Og 9 uger er ikke lang tid.
Men savner bare at nyde graviditeten. Men måske man bare skal acceptere trætheden og prøve at lave noget i de få timer man kan magtmisbrug:-)

Anmeld

22. januar 2012

LilleLene

michelledam skriver:

Ja men sådan er det jo når man har svært ved at acceptere at man har de smerter. Jeg håber ikke at du får bækkenløsning. Ved ikke hvordan det er. Men det er ikke sjovt at gå igennem en graviditet med smerter uanset hvad det skulle være for nogle. For man skulle jo helst gerne nyde sin første graviditet.

Ja men hvis det ikke er bækken løsning er det min ryg der ikke kan holde til min graviditet (har en rygsygdom nemlig)

Så håber faktisk at det er bækkenløsning, det går jo væk igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.