Er jeg den eneste der ikke nyder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.457 visninger
33 svar
0 synes godt om
21. januar 2012

LilleLene

Min graviditet ???

Jeg er 20+2 og har faktisk ikke nydt graviditeten endnu

Jeg har lidt af kvalme i 16 uger nu Og nu er det begyndt at gå retur, har det kun om morgenen for tiden

Men jeg er bange for at have fået bækkenløsning nu, har SÅ mange smerter hele tiden   Jeg vil hellere end gerne bare snart føde

Er jeg den eneste der ikke kan nyde at være gravid  ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

Malene76

LilleLene skriver:

Min graviditet ???

Jeg er 20+2 og har faktisk ikke nydt graviditeten endnu

Jeg har lidt af kvalme i 16 uger nu Og nu er det begyndt at gå retur, har det kun om morgenen for tiden

Men jeg er bange for at have fået bækkenløsning nu, har SÅ mange smerter hele tiden   Jeg vil hellere end gerne bare snart føde

Er jeg den eneste der ikke kan nyde at være gravid  ?

Jeg var syg fra uge 6 til og med uge 16 med konstant kvalme, opkastninger, ekstremt madlede og var stort set sengeliggende alle de 10 uger! Det var det hårdeste jeg har været udsat for og jeg kan love dig for at jeg ikke nød min graviditet. Det kom dog langsom som jeg fik det bedre. Håber ddet samme sker for dig.

KH Malene

Anmeld

21. januar 2012

LilleLene

Malene76 skriver:

Jeg var syg fra uge 6 til og med uge 16 med konstant kvalme, opkastninger, ekstremt madlede og var stort set sengeliggende alle de 10 uger! Det var det hårdeste jeg har været udsat for og jeg kan love dig for at jeg ikke nød min graviditet. Det kom dog langsom som jeg fik det bedre. Håber ddet samme sker for dig.

KH Malene

årrrh stakkel

men yusind tak

Anmeld

21. januar 2012

Eliza

jeg "bestemte" mig for st nyde det, fra uge 29+ men ellers har jeg sku heller ikke været begejstret.. bækkenløsning fra uge 9 og brækkede mig frem til uge ca 18+..

er nu 37+4  og nu er det igen lidt svært helt at nyde det.. kom nu bare UUUDDD baby

Anmeld

21. januar 2012

JH12

Er ked af og hører du ikke kan nyde din graviditet, og at du døjer med kvalme..
Jeg har det ikke selv på samme måde, derimor nyder jeg hver eneste dag, jeg er dog også så heldig at jeg har sluppet for kvalme..

Men jeg ville ikke gå uden at give dig en ordentlig , også krydser jeg  for du kommer til at nyde de sidste godt 20 uger af din graviditet

Anmeld

21. januar 2012

Sujan

Jeg har nydt min graviditet indtil nu.

Er i uge 31 og synes bare det begynder at blive hårdt. Kl 16 er jeg gået total død. Maven er tung og orker ingenting. Har bare lyst til at sove og slappe af hele tiden. Dog er der meget der skal nås inden lille pigens ankomst så det er meget at se til.

Så må indrømme at jeg ikke nyder det i øjeblikket.

Anmeld

21. januar 2012

AnneBJ

Jeg havde døgnkvalme til og med uge 26 - og jeg brød mig generelt ikke om at være gravid. Det var rart at babyen sparkede, for så vidste jeg den (nok!) havde det godt, men ellers brød jeg mig ikke om sparkene. Jeg synes det var mærkeligt og de gjorde ondt.

Da jeg gik på barsel, 5 uger før termin, begyndte jeg at nyde det..... 

Anmeld

21. januar 2012

Mother-love

Lige en krammer til dig. Jeg led også af kvalme og opkast frem til uge 18. Jeg fik et piskesmæld ugen før jeg testede positivt gravid. Det eneste tidspunkt i min graviditet hvor jeg nød den var ca fra uge 20 ogfrem til uge 22-23 stykker. For der var mine smerter i forbindelse med mit piskesmæld minimum. Ellers synes jeg også det var rigtig hårdt. Og den sidste månede af min graviditet var jeg meget ramt psykisk.

Anmeld

22. januar 2012

LilleLene

Eliza skriver:

jeg "bestemte" mig for st nyde det, fra uge 29+ men ellers har jeg sku heller ikke været begejstret.. bækkenløsning fra uge 9 og brækkede mig frem til uge ca 18+..

er nu 37+4  og nu er det igen lidt svært helt at nyde det.. kom nu bare UUUDDD baby

puuha det var godt nok tidligt

Hvad gjorde du såfor at nyde det ?

Anmeld

22. januar 2012

LilleLene

Joyce skriver:

Er ked af og hører du ikke kan nyde din graviditet, og at du døjer med kvalme..
Jeg har det ikke selv på samme måde, derimor nyder jeg hver eneste dag, jeg er dog også så heldig at jeg har sluppet for kvalme..

Men jeg ville ikke gå uden at give dig en ordentlig , også krydser jeg  for du kommer til at nyde de sidste godt 20 uger af din graviditet

åååårh hvor er du sød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.