Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min graviditet ???Jeg er 20+2 og har faktisk ikke nydt graviditeten endnu
Jeg har lidt af kvalme i 16 uger nu Og nu er det begyndt at gå retur, har det kun om morgenen for tiden
Men jeg er bange for at have fået bækkenløsning nu, har SÅ mange smerter hele tiden Jeg vil hellere end gerne bare snart fødeEr jeg den eneste der ikke kan nyde at være gravid ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LilleLene skriver: Min graviditet ???Jeg er 20+2 og har faktisk ikke nydt graviditeten endnu Jeg har lidt af kvalme i 16 uger nu Og nu er det begyndt at gå retur, har det kun om morgenen for tiden Men jeg er bange for at have fået bækkenløsning nu, har SÅ mange smerter hele tiden Jeg vil hellere end gerne bare snart fødeEr jeg den eneste der ikke kan nyde at være gravid ?
Jeg var syg fra uge 6 til og med uge 16 med konstant kvalme, opkastninger, ekstremt madlede og var stort set sengeliggende alle de 10 uger! Det var det hårdeste jeg har været udsat for og jeg kan love dig for at jeg ikke nød min graviditet. Det kom dog langsom som jeg fik det bedre. Håber ddet samme sker for dig.
KH Malene
Malene76 skriver: Jeg var syg fra uge 6 til og med uge 16 med konstant kvalme, opkastninger, ekstremt madlede og var stort set sengeliggende alle de 10 uger! Det var det hårdeste jeg har været udsat for og jeg kan love dig for at jeg ikke nød min graviditet. Det kom dog langsom som jeg fik det bedre. Håber ddet samme sker for dig. KH Malene
årrrh stakkel men yusind tak
jeg "bestemte" mig for st nyde det, fra uge 29+ men ellers har jeg sku heller ikke været begejstret.. bækkenløsning fra uge 9 og brækkede mig frem til uge ca 18+..
er nu 37+4 og nu er det igen lidt svært helt at nyde det.. kom nu bare UUUDDD baby
Er ked af og hører du ikke kan nyde din graviditet, og at du døjer med kvalme.. Jeg har det ikke selv på samme måde, derimor nyder jeg hver eneste dag, jeg er dog også så heldig at jeg har sluppet for kvalme..
Men jeg ville ikke gå uden at give dig en ordentlig , også krydser jeg for du kommer til at nyde de sidste godt 20 uger af din graviditet
Jeg havde døgnkvalme til og med uge 26 - og jeg brød mig generelt ikke om at være gravid. Det var rart at babyen sparkede, for så vidste jeg den (nok!) havde det godt, men ellers brød jeg mig ikke om sparkene. Jeg synes det var mærkeligt og de gjorde ondt.
Da jeg gik på barsel, 5 uger før termin, begyndte jeg at nyde det.....
Eliza skriver: jeg "bestemte" mig for st nyde det, fra uge 29+ men ellers har jeg sku heller ikke været begejstret.. bækkenløsning fra uge 9 og brækkede mig frem til uge ca 18+.. er nu 37+4 og nu er det igen lidt svært helt at nyde det.. kom nu bare UUUDDD baby
puuha det var godt nok tidligt Hvad gjorde du såfor at nyde det ?
Joyce skriver: Er ked af og hører du ikke kan nyde din graviditet, og at du døjer med kvalme.. Jeg har det ikke selv på samme måde, derimor nyder jeg hver eneste dag, jeg er dog også så heldig at jeg har sluppet for kvalme.. Men jeg ville ikke gå uden at give dig en ordentlig , også krydser jeg for du kommer til at nyde de sidste godt 20 uger af din graviditet
åååårh hvor er du sød
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128