Er jeg den eneste der ikke nyder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2012

LilleLene

Sujan skriver:

Jeg har nydt min graviditet indtil nu.

Er i uge 31 og synes bare det begynder at blive hårdt. Kl 16 er jeg gået total død. Maven er tung og orker ingenting. Har bare lyst til at sove og slappe af hele tiden. Dog er der meget der skal nås inden lille pigens ankomst så det er meget at se til.

Så må indrømme at jeg ikke nyder det i øjeblikket.

du har heldigvis kun 9 uger tilbage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

LilleLene

AnneBJ skriver:

Jeg havde døgnkvalme til og med uge 26 - og jeg brød mig generelt ikke om at være gravid. Det var rart at babyen sparkede, for så vidste jeg den (nok!) havde det godt, men ellers brød jeg mig ikke om sparkene. Jeg synes det var mærkeligt og de gjorde ondt.

Da jeg gik på barsel, 5 uger før termin, begyndte jeg at nyde det..... 

puuha jeg håber min kvalme stopper inden det da

Dejligt du kunne få lidt ro da du gik på barsel

Anmeld

22. januar 2012

LilleLene

michelledam skriver:

Lige en krammer til dig. Jeg led også af kvalme og opkast frem til uge 18. Jeg fik et piskesmæld ugen før jeg testede positivt gravid. Det eneste tidspunkt i min graviditet hvor jeg nød den var ca fra uge 20 ogfrem til uge 22-23 stykker. For der var mine smerter i forbindelse med mit piskesmæld minimum. Ellers synes jeg også det var rigtig hårdt. Og den sidste månede af min graviditet var jeg meget ramt psykisk.

ej det var da heller ikke rart :O

gik det psykiske så over da du havde født ?

Anmeld

22. januar 2012

HeidiW86

LilleLene skriver:

Min graviditet ???

Jeg er 20+2 og har faktisk ikke nydt graviditeten endnu

Jeg har lidt af kvalme i 16 uger nu Og nu er det begyndt at gå retur, har det kun om morgenen for tiden

Men jeg er bange for at have fået bækkenløsning nu, har SÅ mange smerter hele tiden   Jeg vil hellere end gerne bare snart føde

Er jeg den eneste der ikke kan nyde at være gravid  ?

Du er skam ikke den eneste! Jeg har også lidt af døgn kvalme og opkast og nu 19+5 er det begyndt at gå retur tror jeg.

Nogen dage er helt ulidelige andre dage okay, man har helt glemt hvordan det føles uden! Men   For os begge at det snart slutter!! 

Anmeld

22. januar 2012

HeidiW86

HeidiW86 skriver:

Du er skam ikke den eneste! Jeg har også lidt af døgn kvalme og opkast og nu 19+5 er det begyndt at gå retur tror jeg.

Nogen dage er helt ulidelige andre dage okay, man har helt glemt hvordan det føles uden! Men   For os begge at det snart slutter!! 

Så pointen jeg lige glemte!  Jeg har også svært ved at nyde graviditeten! 

Anmeld

22. januar 2012

LilleLene

HeidiW86 skriver:

jaaah håber jeg godt nok også for os begge

Anmeld

22. januar 2012

l.kjoeller

Det er det samme for mig. Har også bækken løsning og glæder mig til lillepigen kommer nu. Men har lig et trimester endnu

Anmeld

22. januar 2012

HeidiW86

LilleLene skriver:

jaaah håber jeg godt nok også for os begge

Man glemmer helt hvordan det var før og tænker skal jeg have det sådan resten af livet! Meen det skal nok gå væk vi kan da ikke være de uheldige som har det hele graviditeten! 

Anmeld

22. januar 2012

Janni.

LilleLene skriver:

Min graviditet ???

Jeg er 20+2 og har faktisk ikke nydt graviditeten endnu

Jeg har lidt af kvalme i 16 uger nu Og nu er det begyndt at gå retur, har det kun om morgenen for tiden

Men jeg er bange for at have fået bækkenløsning nu, har SÅ mange smerter hele tiden   Jeg vil hellere end gerne bare snart føde

Er jeg den eneste der ikke kan nyde at være gravid  ?

Åh sødeste du.. 

Først et stort varm  til dig.

Kan da sørme godt forstå at du ikke kan nyde din graviditet 

Håber din kvalme snart forsvinder helt, og håber smerter bliver til at holde ud 

Anmeld

22. januar 2012

LilleLene

l.kjoeller skriver:

Det er det samme for mig. Har også bækken løsning og glæder mig til lillepigen kommer nu. Men har lig et trimester endnu

Jeg skal til læge med det på tirsdag

Det er jeg ked af at høre, hvor langt er du henne

Jeg er 20+3 og vil bare gerne SNART føde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.