Er jeg den eneste der ikke nyder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2012

LilleLene

HeidiW86 skriver:

Man glemmer helt hvordan det var før og tænker skal jeg have det sådan resten af livet! Meen det skal nok gå væk vi kan da ikke være de uheldige som har det hele graviditeten! 

Nej det håber jeg ikke for os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

LilleLene

Janni. skriver:

Åh sødeste du.. 

Først et stort varm  til dig.

Kan da sørme godt forstå at du ikke kan nyde din graviditet 

Håber din kvalme snart forsvinder helt, og håber smerter bliver til at holde ud 

åååårh tak  

Hvis smerterne ikke bliver bedre, ved jeg ikke hvad jeg skal gøre, er totalt ødelagt efter en skoledag

Anmeld

22. januar 2012

Janni.

LilleLene skriver:

åååårh tak  

Hvis smerterne ikke bliver bedre, ved jeg ikke hvad jeg skal gøre, er totalt ødelagt efter en skoledag

Nej det må være hårdt at sidde ned i så mange timer, hvis det er bækkenet du døjer med.

Har du prøvet at sidde skiftevis stå op? Det kan du nok lave en aftale med underviseren om, hvis det kunne hjælpe dig. Evt gå lidt rundt, hvis ikke det forstyrrer de andre for meget. 

Jeg har aldrig døjet med bækkenet selv, bare et par ideer, om det evt kunne hjælpe dig. 

Anmeld

22. januar 2012

LilleLene

Janni. skriver:

Nej det må være hårdt at sidde ned i så mange timer, hvis det er bækkenet du døjer med.

Har du prøvet at sidde skiftevis stå op? Det kan du nok lave en aftale med underviseren om, hvis det kunne hjælpe dig. Evt gå lidt rundt, hvis ikke det forstyrrer de andre for meget. 

Jeg har aldrig døjet med bækkenet selv, bare et par ideer, om det evt kunne hjælpe dig. 

det kan jeg ikke komme til, vi sidder i en hestesko, og jeg sidder faktisk inde i midten af den, så rejser jeg mig og eller går ud til siderne vil det være nogle der ikke kan se :/
Det er bare mere røv

Men det største problem er nok at der er SÅ mange trapper på min skole

Anmeld

22. januar 2012

Janni.

LilleLene skriver:

det kan jeg ikke komme til, vi sidder i en hestesko, og jeg sidder faktisk inde i midten af den, så rejser jeg mig og eller går ud til siderne vil det være nogle der ikke kan se :/
Det er bare mere røv

Men det største problem er nok at der er SÅ mange trapper på min skole

Øv så kan det jo ikke lade sig gøre.  Føler virkelig med dig. 

Kunne frygte at det ender med en sygemelding for dig, desværre. Men hvis det er dét der skal til for at du kan holde smerterne ud, så er det jo bare sådan. 

Håber det bedste for dig, det er dog smerterne værd i sidste ende. 

Anmeld

22. januar 2012

Silas&Mille

Nej du er ikke den eneste der har svært ved at nyde din graviditet.

Jeg har godt nok været heldig og har ikke haft kvalme. Men fra omkring uge 25 og til nu har jeg haft den sygeste halsbrand og bækkenløsning (har lige kunnet klare at aflevere Silas i DP og hente ham igen).

Jeg nyder det ikke rigtig mere, og har ikke gjort det i flere uger efterhånden. Dog er jeg så heldig at jeg har kun 13 dage til termin i dag. 

NU må hun godt snart komme ud, lillepigen. Gider ikke mere, vil bare have min krop tilbage og komme af med alle de trælse smerter og halsbranden som er lige ved at tage livet af mig nogle dage.

Anmeld

22. januar 2012

LilleLene

Janni. skriver:

Øv så kan det jo ikke lade sig gøre.  Føler virkelig med dig. 

Kunne frygte at det ender med en sygemelding for dig, desværre. Men hvis det er dét der skal til for at du kan holde smerterne ud, så er det jo bare sådan. 

Håber det bedste for dig, det er dog smerterne værd i sidste ende. 

tunsind tak

Anmeld

22. januar 2012

LilleLene

SilasMor skriver:

Nej du er ikke den eneste der har svært ved at nyde din graviditet.

Jeg har godt nok været heldig og har ikke haft kvalme. Men fra omkring uge 25 og til nu har jeg haft den sygeste halsbrand og bækkenløsning (har lige kunnet klare at aflevere Silas i DP og hente ham igen).

Jeg nyder det ikke rigtig mere, og har ikke gjort det i flere uger efterhånden. Dog er jeg så heldig at jeg har kun 13 dage til termin i dag. 

NU må hun godt snart komme ud, lillepigen. Gider ikke mere, vil bare have min krop tilbage og komme af med alle de trælse smerter og halsbranden som er lige ved at tage livet af mig nogle dage.

Ej hvor skrækkeligt

Håber for dig du snart føder så

Anmeld

22. januar 2012

Mother-love

LilleLene skriver:

ej det var da heller ikke rart :O

gik det psykiske så over da du havde født ?

Tjah både og. Mine smerter blev anerledes. Og på den måde gik det okay den første tid. Men jeg fik en depression senere som jeg stadig har. Men det skyldes mine smerter intet andet

Anmeld

22. januar 2012

LilleLene

michelledam skriver:

Tjah både og. Mine smerter blev anerledes. Og på den måde gik det okay den første tid. Men jeg fik en depression senere som jeg stadig har. Men det skyldes mine smerter intet andet

Ej hvor skrækkeligt, det er jeg ked af at høre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.