Har lige testet positiv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2012

Anonym trådstarter

Vinker skriver:

hvor hyggeligt at flere af dine veninder ska ha barn tæt på dig - blir da så skønt

Det er mit andet barn. Niklas Emil blir 4 år den 25. sep. så håber ikke jeg går 15 dage over tid får så har de fødselsdag samme dag haha

Ja, det er rigtig hyggeligt. Det var så skønt sidst og have nogen at følges med.

Nej, så må man da ikke håber du går over tid. Det ville være lidt synd for dem, at de ikke har hver deres egen dag.
Jeg satser på at føde præcis på terminen som sidste gang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

Vinker

Anonym skriver:

Ja, det er rigtig hyggeligt. Det var så skønt sidst og have nogen at følges med.

Nej, så må man da ikke håber du går over tid. Det ville være lidt synd for dem, at de ikke har hver deres egen dag.
Jeg satser på at føde præcis på terminen som sidste gang.

Sjovt nok at du fødte på terminsdatoen sidst - spændende om du er "lige så præcis" denne gang  Jeg fødte 2 dage før sidst så har det som om at det gør jeg da også bare liiiige denne gang

Anmeld

23. januar 2012

Anonym trådstarter

Vinker skriver:

Sjovt nok at du fødte på terminsdatoen sidst - spændende om du er "lige så præcis" denne gang  Jeg fødte 2 dage før sidst så har det som om at det gør jeg da også bare liiiige denne gang

Det er dejligt at føde lidt før, så når man ikke at blive helt så utålmodigt.

Ja, det bliver spændende og se om jeg kan ramme den igen. Min mor fødte mig og mine 2 søskende præcis på dagen, så det bliver sjovt at se om jeg også gør det.

Anmeld

23. januar 2012

Vinker

Anonym skriver:

Det er dejligt at føde lidt før, så når man ikke at blive helt så utålmodigt.

Ja, det bliver spændende og se om jeg kan ramme den igen. Min mor fødte mig og mine 2 søskende præcis på dagen, så det bliver sjovt at se om jeg også gør det.

ja men jeg blev helt rundt på gulvet da veerne kom FØR terminen. Havde nemlig gået og forklaret mig selv at jeg heeeelt sikkert ville gå langt over tid - bare for at forberede mig hihi.

Hold da på - lyder jo næsten til at det "ligger i generne" at føde til terminen

Anmeld

23. januar 2012

Anonym trådstarter

Vinker skriver:

ja men jeg blev helt rundt på gulvet da veerne kom FØR terminen. Havde nemlig gået og forklaret mig selv at jeg heeeelt sikkert ville gå langt over tid - bare for at forberede mig hihi.

Hold da på - lyder jo næsten til at det "ligger i generne" at føde til terminen

Det kan jeg virkelig godt forstå. Jeg kunne heller ikke finde ud af det da vandet gik. Jeg var overbevist om at jeg havde tisset i sengen. Det faldt mig slet ikke ind at det kunne være vandet der var gået.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.