Har lige testet positiv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2012

LR85

Anonym skriver:

Dejligt med nogen der forstår en. Hvornår har du termin?

jeg har termin her 1/6 og min dreng bliver 2 her om en lille måned

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

Anonym trådstarter

louiseandersen85 skriver:

jeg har termin her 1/6 og min dreng bliver 2 her om en lille måned

Så kommer der jo til at være nogen lunde lige langt mellem vores børn. Har i tænkt over hvad i gør med barnevogn osv?

Anmeld

21. januar 2012

JH12

Tillykke med Graviditeten

Og jeres børn skal nok få rigtig meget glæde af hinanden..
Jo kortere tid der er imellem dem, jo mere vil de nok nyde hinanden  

Anmeld

21. januar 2012

MaleneJensen

Anonym skriver:

Har lige brug for at fortælle det et set hvor jeg er anonym.

Som overskriften lyder, har jeg lige testet positiv. Jeg skulle havde haft mens sidste lørdag.

Det er lidt med blandede følelser. Vi har i forvejen en pige på 21 måneder og havde snakkede om at næste baby først skulle komme når hun var 3 eller mere, men ethvert barn er velkommen og det er jo det der sker når man sexer uden beskyttelse.

Jeg glæder mig både helt vildt og frygter det også, men mon ikke man altid har det sådan når man kaster sig ud i sådan en stor ting?

En ting er i hvert fald helt sikkert og det er at det er et ønskebarn selvom det ikke lige var planen, at det skulle komme nu.

Tillykke herfra

Anmeld

21. januar 2012

Anonym trådstarter

Joyce skriver:

Tillykke med Graviditeten

Og jeres børn skal nok få rigtig meget glæde af hinanden..
Jo kortere tid der er imellem dem, jo mere vil de nok nyde hinanden  

Tusind tak.

Ja, de skal helt sikkert nok få meget gavn af hinanden.

Anmeld

21. januar 2012

Anonym trådstarter

MaleneJensen skriver:

Tillykke herfra

Tak

Anmeld

22. januar 2012

LR85

Anonym skriver:

Så kommer der jo til at være nogen lunde lige langt mellem vores børn. Har i tænkt over hvad i gør med barnevogn osv?

Ja, jeg tror vi skal have sådan en basson duo, eller noget hvor der kan være en lift og klapvognssæde samtidig. Er bare i tvivl om hvilken, bruger offenrligt transport ret meget nemlig

Anmeld

22. januar 2012

noah3006

Tillykke med de 2 streger.. det er da bare vidunderligt.... Kan fortælle at jeg har en datter på 10 mdr og venter vores den næste til juli.. så der bliver heller ikke meget aldersforskel mellem dem (kun 16 mdr)  så 2 år synes jeg egentlig må være en dejlig alder at havde mellem dine, en på 2 kan da lidt mere end en på 16 mdr.  men tror bestemt det er en prøvelse at have børn så tæt på hinanden, men hvor får de også meget glæde af hinanden.

Held og lykke med det hele.

Klem

Anmeld

22. januar 2012

Anonym trådstarter

louiseandersen85 skriver:

Ja, jeg tror vi skal have sådan en basson duo, eller noget hvor der kan være en lift og klapvognssæde samtidig. Er bare i tvivl om hvilken, bruger offenrligt transport ret meget nemlig

Ja, det tænker jeg også lidt på om man skal. Vi kære nemlig også meget med offentligt transport og går meget, har ikke nogen bil. Tvivler lidt på at en på 2,5 gider gå meget selv.

Anmeld

22. januar 2012

twinboys

Anonym skriver:

Har lige brug for at fortælle det et set hvor jeg er anonym.

Som overskriften lyder, har jeg lige testet positiv. Jeg skulle havde haft mens sidste lørdag.

Det er lidt med blandede følelser. Vi har i forvejen en pige på 21 måneder og havde snakkede om at næste baby først skulle komme når hun var 3 eller mere, men ethvert barn er velkommen og det er jo det der sker når man sexer uden beskyttelse.

Jeg glæder mig både helt vildt og frygter det også, men mon ikke man altid har det sådan når man kaster sig ud i sådan en stor ting?

En ting er i hvert fald helt sikkert og det er at det er et ønskebarn selvom det ikke lige var planen, at det skulle komme nu.

Stort tillykke med gaviditeten...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.