Har lige testet positiv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.023 visninger
34 svar
0 synes godt om
21. januar 2012

Anonym trådstarter

Har lige brug for at fortælle det et set hvor jeg er anonym.

Som overskriften lyder, har jeg lige testet positiv. Jeg skulle havde haft mens sidste lørdag.

Det er lidt med blandede følelser. Vi har i forvejen en pige på 21 måneder og havde snakkede om at næste baby først skulle komme når hun var 3 eller mere, men ethvert barn er velkommen og det er jo det der sker når man sexer uden beskyttelse.

Jeg glæder mig både helt vildt og frygter det også, men mon ikke man altid har det sådan når man kaster sig ud i sådan en stor ting?

En ting er i hvert fald helt sikkert og det er at det er et ønskebarn selvom det ikke lige var planen, at det skulle komme nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

musse1

Anonym skriver:

Som overskriften lyder, har jeg lige testet positiv. Jeg skulle havde haft mens sidste lørdag.

Det er lidt med blandede følelser. Vi har i forvejen en pige på 21 måneder og havde snakkede om at næste baby først skulle komme når hun var 3 eller mere, men ethvert barn er velkommen og det er jo det der sker når man sexer uden beskyttelse.

Jeg glæder mig både helt vildt og frygter det også, men mon ikke man altid har det sådan når man kaster sig ud i sådan en stor ting?

En ting er i hvert fald helt sikkert og det er at det er et ønskebarn selvom det ikke lige var planen, at det skulle komme nu.

klart der kører en masse ting igennem, men stort tillykke med graviditeten, det skal nok gå 

Anmeld

21. januar 2012

Pige2009

Tillykke Dejligt med en lille Kinderüberraschung

Anmeld

21. januar 2012

LR85

Tillykke, kan godt forstå dine følelser.

Vi blev også gravide da min dreng var 20 måneder, så der kommer heller ikke til a være så stor alders forskel på dem, men hva faen.... det blir FANTASTISK

Anmeld

21. januar 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Tillykke Dejligt med en lille Kinderüberraschung

Tak

Anmeld

21. januar 2012

Anonym trådstarter

louiseandersen85 skriver:

Tillykke, kan godt forstå dine følelser.

Vi blev også gravide da min dreng var 20 måneder, så der kommer heller ikke til a være så stor alders forskel på dem, men hva faen.... det blir FANTASTISK

Dejligt med nogen der forstår en. Hvornår har du termin?

Anmeld

21. januar 2012

Anonym trådstarter

musse1 skriver:

klart der kører en masse ting igennem, men stort tillykke med graviditeten, det skal nok gå 

Ja, det vil der jo gøre uanset hvad. Det er jo en stor ting.

Anmeld

21. januar 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Tak

Velbekomme

Anmeld

21. januar 2012

Vinker

Anonym skriver:

tillykke med de 2 streger - også selvom de ikke var heeeelt planlagt  Som min papmor altid har sagt så kan man ikke planlægge børn - børn kommer når børn kommer

Er sikker på når du har sundet dig ovenpå nyheden blir du helt vildt glad for at tingene er som de er

Så kommer vi næsten til at følge hinanden 

Kram fra Rikke, 6+5

Anmeld

21. januar 2012

Anonym trådstarter

Vinker skriver:

tillykke med de 2 streger - også selvom de ikke var heeeelt planlagt  Som min papmor altid har sagt så kan man ikke planlægge børn - børn kommer når børn kommer

Er sikker på når du har sundet dig ovenpå nyheden blir du helt vildt glad for at tingene er som de er

Så kommer vi næsten til at følge hinanden 

Kram fra Rikke, 6+5

Tusind tak. Ja, jeg tror også bare lige jeg skal sunde mig. Men det er rigtigt man kan ikke planlægge det.

Jeg har 4 veninder der også venter sig med termin fra juni og frem, så det bliver så hyggeligt at vi skal følges ad og 2 af dem fulgtes jeg også med sidst, så det er rigtig hyggeligt.

Hvor hyggeligt at have nogle flere og følges med.

Er det din første?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.