Har lige testet positiv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2012

Anonym trådstarter

noah3006 skriver:

Tillykke med de 2 streger.. det er da bare vidunderligt.... Kan fortælle at jeg har en datter på 10 mdr og venter vores den næste til juli.. så der bliver heller ikke meget aldersforskel mellem dem (kun 16 mdr)  så 2 år synes jeg egentlig må være en dejlig alder at havde mellem dine, en på 2 kan da lidt mere end en på 16 mdr.  men tror bestemt det er en prøvelse at have børn så tæt på hinanden, men hvor får de også meget glæde af hinanden.

Held og lykke med det hele.

Klem

Tak og tillykke med dine 2 streger også.

Ja, er også glad for at der bliver 2,5 år mellem dem. For vores pige kan rigtig meget selv allerede nu. Men det vil jo altid være hårdt med 2 små børn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Stort tillykke med gaviditeten...

Tusind tak

Anmeld

22. januar 2012

LR85

Anonym skriver:

Ja, det tænker jeg også lidt på om man skal. Vi kære nemlig også meget med offentligt transport og går meget, har ikke nogen bil. Tvivler lidt på at en på 2,5 gider gå meget selv.

Det tror jeg i hvert tilfælde ikke man kan forvente. Men er i tvivl om sådan et barnesæde, der kan sidde ovenpå barnevognen, er fint nok. Tror vi ser på det når baby er kommet. 

Anmeld

22. januar 2012

Anonym trådstarter

louiseandersen85 skriver:

Det tror jeg i hvert tilfælde ikke man kan forvente. Men er i tvivl om sådan et barnesæde, der kan sidde ovenpå barnevognen, er fint nok. Tror vi ser på det når baby er kommet. 

Nej, det tror jeg nemlig heller ikke man kan.

Det tror jeg da ville være meget godt, men selvfølgelig ikke hvis den stor sover mens man er på tur. Vi har en emmaljunga er der ikke noget med, at de ikke kan sidde på sådan en?

Vi har også snakkede om sådan et brædt de kan stå på.

Anmeld

22. januar 2012

LR85

Anonym skriver:

Nej, det tror jeg nemlig heller ikke man kan.

Det tror jeg da ville være meget godt, men selvfølgelig ikke hvis den stor sover mens man er på tur. Vi har en emmaljunga er der ikke noget med, at de ikke kan sidde på sådan en?

Vi har også snakkede om sådan et brædt de kan stå på.

Vi er ofte med offentligt i 15-45 min, sp tror et ståbræt er for tidligt til længere ture. 

Og barnevognskassen skal jo være hård hvis man skal kunne sætte sådan et sæde på. Tænker også bare om det er rart a sidde på? Hva med regnvejr og alt det. Tror det ender med vi invistere i en rigtig dibbelt ting. 

Anmeld

22. januar 2012

Anonym trådstarter

Vi er ofte med offentligt i 15-45 min, sp tror et ståbræt er for tidligt til længere ture. 

Og barnevognskassen skal jo være hård hvis man skal kunne sætte sådan et sæde på. Tænker også bare om det er rart a sidde på? Hva med regnvejr og alt det. Tror det ender med vi invistere i en rigtig dibbelt ting. 

Vores barnevognskasse er jo bare ikke fuldt understøttet så tror ikke den kan holde til det. Men det må jo undersøges hvis det er.
Der er jo ikke den store forskel på om de sidder bag på en cykel eller oven på barnevognen, altså sådan vejrmæssigt. Vi cykler nemlig rigtig meget.

Jeg tror vi venter og ser hvad behovet bliver. Vi har både klapvogn og barnevogn, så synes lige pludselig det bliver mange vogne og skulle opbevare.

Anmeld

22. januar 2012

LR85

Anonym skriver:

Vores barnevognskasse er jo bare ikke fuldt understøttet så tror ikke den kan holde til det. Men det må jo undersøges hvis det er.
Der er jo ikke den store forskel på om de sidder bag på en cykel eller oven på barnevognen, altså sådan vejrmæssigt. Vi cykler nemlig rigtig meget.

Jeg tror vi venter og ser hvad behovet bliver. Vi har både klapvogn og barnevogn, så synes lige pludselig det bliver mange vogne og skulle opbevare.

Fuldstændig enig. Vi cykler ikke rundt. 

Vi må komme med gode forslag den dag vi ved hva der virker  

Anmeld

22. januar 2012

Anonym trådstarter

Fuldstændig enig. Vi cykler ikke rundt. 

Vi må komme med gode forslag den dag vi ved hva der virker  

Ja, det må vi. Det kan være jeg lige skriver til dig kort inden jeg har termin, for at høre om jeres erfaringer.

Anmeld

22. januar 2012

LR85

Anonym skriver:

Ja, det må vi. Det kan være jeg lige skriver til dig kort inden jeg har termin, for at høre om jeres erfaringer.

det er du velkommen til. Så må vi se hva jeg har fundet ud af

Anmeld

23. januar 2012

Vinker

Anonym skriver:

Tusind tak. Ja, jeg tror også bare lige jeg skal sunde mig. Men det er rigtigt man kan ikke planlægge det.

Jeg har 4 veninder der også venter sig med termin fra juni og frem, så det bliver så hyggeligt at vi skal følges ad og 2 af dem fulgtes jeg også med sidst, så det er rigtig hyggeligt.

Hvor hyggeligt at have nogle flere og følges med.

Er det din første?

hvor hyggeligt at flere af dine veninder ska ha barn tæt på dig - blir da så skønt

Det er mit andet barn. Niklas Emil blir 4 år den 25. sep. så håber ikke jeg går 15 dage over tid får så har de fødselsdag samme dag haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.