Ville egentlig gerne læse min fødselsjournal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2012

Frøken J.

An&Jo skriver:

super.. må prøve at henvende mig til dem og se hvad de siger..

skal vel henvende mig til det hospital jeg fødte på eller??

Ja, det er jeg ret sikker på! Held og lykke! Det er ret interessant at læse synes jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

An&Jo

Frøken J. skriver:

Ja, det er jeg ret sikker på! Held og lykke! Det er ret interessant at læse synes jeg

super.. Jeg vil prøve at henvende mig, og så krydse fingre for at de stadig har den..

Nu hvor jeg desværre ikke har min vandrejournal, ville det jo være en rigtig god ting at putte i mindekassen sammen med skanningsbilleder osv.. har også gemt vores armbånd, og den lille blå seddel der sad på han vugge på sygehuset..

Anmeld

20. januar 2012

Frøken J.

An&Jo skriver:

super.. Jeg vil prøve at henvende mig, og så krydse fingre for at de stadig har den..

Nu hvor jeg desværre ikke har min vandrejournal, ville det jo være en rigtig god ting at putte i mindekassen sammen med skanningsbilleder osv.. har også gemt vores armbånd, og den lille blå seddel der sad på han vugge på sygehuset..

De ting har jeg også gemt. og min mor har også gemt det fra hendes graviditet og fødsel - Det er rigtig dejligt at se tilbage på, synes jeg! Er sikker på vores børn vil værdsætte det!

Anmeld

20. januar 2012

An&Jo

Frøken J. skriver:

De ting har jeg også gemt. og min mor har også gemt det fra hendes graviditet og fødsel - Det er rigtig dejligt at se tilbage på, synes jeg! Er sikker på vores børn vil værdsætte det!

jeg ville ihvertfald selv ønske at min mor havde gemt sådan nogle ting..

Jeg har ikke engang billeder af mig selv som barn, og spørger jeg rundt i familien kan der slet ikke findes nogen.. og det er jeg faktisk rigtig ked af..

Så nu gør jeg det for min børn, og så håber jeg at de sætter pris på det en dag..

Anmeld

20. januar 2012

Frøken J.

An&Jo skriver:

jeg ville ihvertfald selv ønske at min mor havde gemt sådan nogle ting..

Jeg har ikke engang billeder af mig selv som barn, og spørger jeg rundt i familien kan der slet ikke findes nogen.. og det er jeg faktisk rigtig ked af..

Så nu gør jeg det for min børn, og så håber jeg at de sætter pris på det en dag..

Det er jeg ked af Det må være rigtig hårdt, for jeg synes selv det betyder noget for ens identitet at man ligesom kan se hvor man har været og sådan. Så det er hundrede procent sikkert en rigtig god ting du gør for dine børn!

Anmeld

20. januar 2012

Mira0911

Jeg forstår slet ikke at flere og flere oplever at de ikke får den efter de har født - At man selv skal bede om den, det er simpelthen for dårligt synes jeg.... 

Anmeld

20. januar 2012

An&Jo

Frøken J. skriver:

Det er jeg ked af Det må være rigtig hårdt, for jeg synes selv det betyder noget for ens identitet at man ligesom kan se hvor man har været og sådan. Så det er hundrede procent sikkert en rigtig god ting du gør for dine børn!

det er faktisk skide hårdt.. især fordi der er billeder af mine søskende, men bare ikke af mig.. så det kan være lidt svært at forholde sig til nogengange..

men omvendt så har mine forældre da i det mindste lært mig hvordan jeg IKKE skal være overfor mine børn..

Men kan godt mærke at jeg tænker lidt mere over tingene her med nummer 2 end jeg gjorde med Johannes, og husker da os mavebillede hver uge, og så er der nogle ting jeg vil være lidt mere opmærksom på at gemme og få fat på..

Anmeld

20. januar 2012

Kofoed.

An&Jo skriver:

Hjemmesid

hvor finder jeg et nummer til det henne??

Hjemmeside eller også ringer du bare til sygehusets generelle nummer, så skal de nok sende dig videre.

Anmeld

20. januar 2012

An&Jo

Mira0911 skriver:

Jeg forstår slet ikke at flere og flere oplever at de ikke får den efter de har født - At man selv skal bede om den, det er simpelthen for dårligt synes jeg.... 

synes faktisk os det er lidt underligt, men sådan er det åbenbart nogle steder..

Anmeld

20. januar 2012

An&Jo

Kofoed. skriver:

Hjemmeside eller også ringer du bare til sygehusets generelle nummer, så skal de nok sende dig videre.

super, så vil jeg henvende mig der..

tak for hjælpen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.