Ville egentlig gerne læse min fødselsjournal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2012

An&Jo

Mira0911 skriver:

Ej hvor træls... Synes du skal prøve at ringe til... æhm... fødegangen og høre ad eller!? 

jaa, det må jeg lige prøve på mandag, det er ikke sikekrt man kan forstyrre med sådan noget her i weekenden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

K&S

An&Jo skriver:

jeg må prøve, og så krydse fingre for at de stadig har den liggende et sted..

for dig...!

Anmeld

20. januar 2012

B&J

An&Jo skriver:

skal man ringe til den sundhedsplejerske man havde dengang så??

Jeg har haft flere forskellige, og efter jeg flyttede til Aalborg har jeg slet ikke haft tilknyttet en..

øhh ja godt spørgsmål men tror du skal ringe til hende du havde sidst og mon ikke hun kan vejlede dig til det rigtige

Anmeld

20. januar 2012

Mira0911

An&Jo skriver:

jaa, det må jeg lige prøve på mandag, det er ikke sikekrt man kan forstyrre med sådan noget her i weekenden

Nej det er jo det... 

Anmeld

20. januar 2012

An&Jo

B&J skriver:

øhh ja godt spørgsmål men tror du skal ringe til hende du havde sidst og mon ikke hun kan vejlede dig til det rigtige

jo det kan være hun kan det.. Må finde hendes nummer frem igen..

mon jeg overhovedet kan huske hvad hun hed.. har ikke haft SP på siden han var omkring 8 mdr.. hun aflyste hver gang på grund af sygdom, og så flyttede jeg, og fik aldrig en ny

Anmeld

20. januar 2012

An&Jo

Mira0911 skriver:

Nej det er jo det... 

men kunne godt finde på at prøve alligevel..

Anmeld

20. januar 2012

B&J

An&Jo skriver:

jo det kan være hun kan det.. Må finde hendes nummer frem igen..

mon jeg overhovedet kan huske hvad hun hed.. har ikke haft SP på siden han var omkring 8 mdr.. hun aflyste hver gang på grund af sygdom, og så flyttede jeg, og fik aldrig en ny

hihihihihhihi ja det er jo lige om du kan det hihihihi ellers bliver det ikke så nemt

Anmeld

20. januar 2012

An&Jo

B&J skriver:

hihihihihhihi ja det er jo lige om du kan det hihihihi ellers bliver det ikke så nemt

nej men ved i det mindste hvilken kommune.. mon ikek de kan råde mig, eller se i systemet hvem jeg havde..

Anmeld

20. januar 2012

B&J

An&Jo skriver:

nej men ved i det mindste hvilken kommune.. mon ikek de kan råde mig, eller se i systemet hvem jeg havde..

jooo mon ikke de kan hjælpe dig det håber jeg

Anmeld

20. januar 2012

Kofoed.

Ring til svangerskabs ambulatoriet i stedet, tror fødegangen vil blive forstyrret af sådan et opkald.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.