Ville egentlig gerne læse min fødselsjournal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.597 visninger
42 svar
0 synes godt om
20. januar 2012

An&Jo

Men hvorfor kan jeg ikke det inde på sundhed.dk??

Jeg kan se alle mine notater, for mine besøg og ekstra skanninger os, og jeg kan se meget langt tilbage og har fundet ud af at jeg var indlagt da jeg var ganske lille..
Men vil rigtig gerne læse journalen fra min fødsel, men kan ikke finde den derinde, skal man kontakte sygehuset?? og kan de overhovedet finde den her 2 år efter??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

K&S

An&Jo skriver:

Jeg kan se alle mine notater, for mine besøg og ekstra skanninger os, og jeg kan se meget langt tilbage og har fundet ud af at jeg var indlagt da jeg var ganske lille..
Men vil rigtig gerne læse journalen fra min fødsel, men kan ikke finde den derinde, skal man kontakte sygehuset?? og kan de overhovedet finde den her 2 år efter??

Fik du den ikke udleveret, da du blev kørt fra fødselsafdelingen til barselsafdeligen? Det fik jeg

Men ellers så prøv at kontakte hospitalet, de må da have den liggende

Anmeld

20. januar 2012

Mira0911

An&Jo skriver:

Skrev de slet ikke notater ned i din vandrejournal undervejs under fødslen? 

Da jeg fik Julie, skrev de i vandrejournalen under hele forløbet... Her anden gang fik jeg det printet... 

Anmeld

20. januar 2012

B&J

jeg fik at vide de fjernede den efter noget tid men man kunne altid ringe til ens sp og spørge om den igen det sagde vores

Anmeld

20. januar 2012

An&Jo

K&S skriver:

Fik du den ikke udleveret, da du blev kørt fra fødselsafdelingen til barselsafdeligen? Det fik jeg

Men ellers så prøv at kontakte hospitalet, de må da have den liggende

nej fik den desværre ikke udleveret..

Jeg fødte på Holstebro sygehus, på trods af at jeg egentlig hørte til i Aalborg, fordi fødslen pludselig gik igang da jeg var på weekend ved mine forældre..
Så var selv lidt i chok, og fik slet ikke spurgt efter den.. :/

Anmeld

20. januar 2012

An&Jo

Mira0911 skriver:

Skrev de slet ikke notater ned i din vandrejournal undervejs under fødslen? 

Da jeg fik Julie, skrev de i vandrejournalen under hele forløbet... Her anden gang fik jeg det printet... 

fikk heller ikke min vandrejournal med mig derfra, den beholdte de..

så har faktisk intet fra min fødsel, aner ikke engang hvad han scorede i apgar dengang..

Anmeld

20. januar 2012

K&S

An&Jo skriver:

nej fik den desværre ikke udleveret..

Jeg fødte på Holstebro sygehus, på trods af at jeg egentlig hørte til i Aalborg, fordi fødslen pludselig gik igang da jeg var på weekend ved mine forældre..
Så var selv lidt i chok, og fik slet ikke spurgt efter den.. :/

Jeg ville da forsøge at ringe til hospitalet  da jeg fødte, skrev hun løbende forløbet ned på computeren

Anmeld

20. januar 2012

Mira0911

An&Jo skriver:

fikk heller ikke min vandrejournal med mig derfra, den beholdte de..

så har faktisk intet fra min fødsel, aner ikke engang hvad han scorede i apgar dengang..

Ej hvor træls... Synes du skal prøve at ringe til... æhm... fødegangen og høre ad eller!? 

Anmeld

20. januar 2012

An&Jo

B&J skriver:

jeg fik at vide de fjernede den efter noget tid men man kunne altid ringe til ens sp og spørge om den igen det sagde vores

skal man ringe til den sundhedsplejerske man havde dengang så??

Jeg har haft flere forskellige, og efter jeg flyttede til Aalborg har jeg slet ikke haft tilknyttet en..

Anmeld

20. januar 2012

An&Jo

K&S skriver:

Jeg ville da forsøge at ringe til hospitalet  da jeg fødte, skrev hun løbende forløbet ned på computeren

jeg må prøve, og så krydse fingre for at de stadig har den liggende et sted..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.