Ville egentlig gerne læse min fødselsjournal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2012

AnneBJ

An&Jo skriver:

fikk heller ikke min vandrejournal med mig derfra, den beholdte de..

så har faktisk intet fra min fødsel, aner ikke engang hvad han scorede i apgar dengang..

Apgar burde du kunne få oplyst ved egen læge i hvert fald. De modtager et fødselsnotat fra sygehuset

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

Mira0911

An&Jo skriver:

men kunne godt finde på at prøve alligevel..

Der kan vel ikke ske noget ved det, andet end at du kan få at vide at de har travlt... 

Anmeld

20. januar 2012

serinasmor

hejsa

Jeg fik min fødselsjournal udleveret inden vi blev flyttet til patienthotellet ... så fik jeg den faktisk igen 2 mdr senere til efterfødselssamtale med den jordmoder jeg havde under fødslen ...

var fødslens forløb ikke normalt siden du vil se på den igen ... eller er du bare sentimental

hvis du er bekymret over fødslens forløb burde du kunne få en samtale med en jordmoder inden næste gang ... måske er det stadig muligt at få en efterfødselssamtale selvom det er længe siden

Anmeld

20. januar 2012

An&Jo

Kofoed. skriver:

Ring til svangerskabs ambulatoriet i stedet, tror fødegangen vil blive forstyrret af sådan et opkald.

hvor finder jeg et nummer til det henne??

Anmeld

20. januar 2012

An&Jo

AnneBJ skriver:

Apgar burde du kunne få oplyst ved egen læge i hvert fald. De modtager et fødselsnotat fra sygehuset

ja men vil gerne læse det hele inden den næste fødsel..

Anmeld

20. januar 2012

Frøken J.

An&Jo skriver:

Men hvorfor kan jeg ikke det inde på sundhed.dk??

Jeg kan se alle mine notater, for mine besøg og ekstra skanninger os, og jeg kan se meget langt tilbage og har fundet ud af at jeg var indlagt da jeg var ganske lille..
Men vil rigtig gerne læse journalen fra min fødsel, men kan ikke finde den derinde, skal man kontakte sygehuset?? og kan de overhovedet finde den her 2 år efter??

Jeg spurgte efter den på patienthotellet - Det lød ikke som om det var noget man normalt fik, men de printede den ud til mig

Anmeld

20. januar 2012

An&Jo

serinasmor skriver:

hejsa

Jeg fik min fødselsjournal udleveret inden vi blev flyttet til patienthotellet ... så fik jeg den faktisk igen 2 mdr senere til efterfødselssamtale med den jordmoder jeg havde under fødslen ...

var fødslens forløb ikke normalt siden du vil se på den igen ... eller er du bare sentimental

hvis du er bekymret over fødslens forløb burde du kunne få en samtale med en jordmoder inden næste gang ... måske er det stadig muligt at få en efterfødselssamtale selvom det er længe siden

havde faktisk en helt normal fødsel uden komplikationer..

men har bare aldrig haft oplevelsen af at læse den igennem og det vil jeg rigtig gerne inden jeg skal føde igen til september..

Anmeld

20. januar 2012

An&Jo

Frøken J. skriver:

Jeg spurgte efter den på patienthotellet - Det lød ikke som om det var noget man normalt fik, men de printede den ud til mig

super.. må prøve at henvende mig til dem og se hvad de siger..

skal vel henvende mig til det hospital jeg fødte på eller??

Anmeld

20. januar 2012

serinasmor

An&Jo skriver:

havde faktisk en helt normal fødsel uden komplikationer..

men har bare aldrig haft oplevelsen af at læse den igennem og det vil jeg rigtig gerne inden jeg skal føde igen til september..

det kan jeg da godt forstå ..

som flere af de andre skriver .. så må se om du ikke kan få fat i den ved at ringe til sygehuset

Anmeld

20. januar 2012

An&Jo

serinasmor skriver:

det kan jeg da godt forstå ..

som flere af de andre skriver .. så må se om du ikke kan få fat i den ved at ringe til sygehuset

jaa, jeg må prøve at ringe til dem..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.