TbCp skriver:
I går var Mikkel uden drop 10 timer! - det er et drop han får ekstra næring i så de er sikre på han får hvad han skal have - Så jeg var hjemme med ham. Det var helt fantastisk 
I dag kommer sygepl. så og siger at han skal være uden drop 14 timer i dag 
Vildt mand!!!! Jeg blev så glad!
Inden jeg når at tage hjem kommer der så en læge og siger at han bliver taget HELT af droppet... Så nu vil de presse ham lidt med maden og se om ikke han kan klare at spise det hele selv... 70ml. pr. måltid (= 8 gange om dagen)
Dvs. han spiser det han kan i sutteflaske og resten får han i sonde. Han skulle jo ikke have været født endnu, så han falder ofte ret hurtigt i søvn ved flasken.
Men er det ikke vildt! Vi havde fået at vide at vi skulle være på sygehuset mange mdr.... 6 mdr... 8 mdr...
Og så er han bare så sej og kan klare så meget!
Lægen var også meget imponeret og sagde at det var gået meget hurtigere end de havde regnet med.
Vi skal stadig sove på sygehuset, men hvis det her går godt tror jeg vi snart er hjemme.. Nu må vi se 
Selvfølgelig vil jeg gerne hjem...men jeg må indrømme at jeg er lidt skræmt... når han bliver udskrevet betyder det jo at vi står med det hele selv!!!
Kan vi nu klare det?
Nå nu må vi jo tage en dag af gangen 
Hvor er det vildt Tina

. Han er da bare en rigtig sej lille fighter ham Mikkel;-).
Har fulgt Jer lige fra dag 1 og fra hvert et fremskridt der er sket. Og er bare blev så glad hver evig eneste gang du skrev om noget nyt

.
Blir godt for Jer at få bassen hjem når den tid kommer

.
Knus og tusind tanker herfra.
Anmeld