Huhej hvor det går!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2012

TbCp

Laulund87 skriver:

Jo hun havde den indtil hun var 9 måneder Og vi kom hjem da hun var 3 måneder..

Men vænner man sig ikke til det? Altså at de skal have noget af deres mad den vej?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

Laulund87

TbCp skriver:

Men vænner man sig ikke til det? Altså at de skal have noget af deres mad den vej?

Jo helt sikkert, det bliver ren rutine

Sygehuset ville gerne have at vi lærte at lægge sonden selv, men det ville jeg slet ikke høre tale om. Så vi havde lidt ture ind på sygehuset for hun kunne ikke lade den være. Man kunne komme ind til hende om morgenen, og så havde hun rykket den ud

Anmeld

19. januar 2012

Nitz - <3 David

TbCp skriver:

Jeg har simpelthen også SÅ meget mælk på frys... men nu får Mikkel kun modermælkserstatning fordi min mælk bare løber lige igennem...

Okay det var da underligt? Man siger da ellers altid at modermælk er bedst for dem..
Hvordan kunne du mærke på ham at det ikke var godt nok så?

Anmeld

19. januar 2012

TbCp

Nitz - <3 David skriver:

Okay det var da underligt? Man siger da ellers altid at modermælk er bedst for dem..
Hvordan kunne du mærke på ham at det ikke var godt nok så?

Der er også masser af gode ting i, men Mikkels tyndtarm er jo kun halv længde efter operationen, så den kunne simpelthen ikke nå at optage nok næring fra modermælken...
Han har jo stomi så vi kunne se hvor meget der kom ud.
Derfor får han noget speciel modermælkserstatning som er spaltet og derfor lettere at optage...

Anmeld

19. januar 2012

KittyMaMa

TbCp skriver:

I går var Mikkel uden drop 10 timer! - det er et drop han får ekstra næring i så de er sikre på han får hvad han skal have - Så jeg var hjemme med ham. Det var helt fantastisk

I dag kommer sygepl. så og siger at han skal være uden drop 14 timer i dag
Vildt mand!!!! Jeg blev så glad!

Inden jeg når at tage hjem kommer der så en læge og siger at han bliver taget HELT af droppet...  Så nu vil de presse ham lidt med maden og se om ikke han kan klare at spise det hele selv... 70ml. pr. måltid (= 8 gange om dagen)
Dvs. han spiser det han kan i sutteflaske og resten får han i sonde. Han skulle jo ikke have været født endnu, så han falder ofte ret hurtigt i søvn ved flasken.

Men er det ikke vildt! Vi havde fået at vide at vi skulle være på sygehuset mange mdr.... 6 mdr... 8 mdr...
Og så er han bare så sej og kan klare så meget!
Lægen var også meget imponeret og sagde at det var gået meget hurtigere end de havde regnet med.

Vi skal stadig sove på sygehuset, men hvis det her går godt tror jeg vi snart er hjemme.. Nu må vi se

Selvfølgelig vil jeg gerne hjem...men jeg må indrømme at jeg er lidt skræmt... når han bliver udskrevet betyder det jo at vi står med det hele selv!!!
Kan vi nu klare det?

Nå nu må vi jo tage en dag af gangen

Ej, men hvor er det godt!  Tænk at han er så stærk!!!!! 

Stort 

/Katja

Anmeld

19. januar 2012

TbCp

Laulund87 skriver:

Jo helt sikkert, det bliver ren rutine

Sygehuset ville gerne have at vi lærte at lægge sonden selv, men det ville jeg slet ikke høre tale om. Så vi havde lidt ture ind på sygehuset for hun kunne ikke lade den være. Man kunne komme ind til hende om morgenen, og så havde hun rykket den ud

Jeg har virkelig heller ikke lyst til at skulle lægge den selv... Han fik den lagt i går aftes og han skreg bare, og græd så der kom tårer... det kunne jeg næsten ikke klare!

Anmeld

19. januar 2012

TbCp

KittyMaMa skriver:

Ej, men hvor er det godt!  Tænk at han er så stærk!!!!! 

Stort 

/Katja

Ja det er simpelthen så vildt som den unge vil frem i livet

Anmeld

19. januar 2012

Nitz - <3 David

TbCp skriver:

Der er også masser af gode ting i, men Mikkels tyndtarm er jo kun halv længde efter operationen, så den kunne simpelthen ikke nå at optage nok næring fra modermælken...
Han har jo stomi så vi kunne se hvor meget der kom ud.
Derfor får han noget speciel modermælkserstatning som er spaltet og derfor lettere at optage...

Nåe på den måde..
Da David havde sonde tjekkede de også hvor meget han havde tilbage i maven.. men der var altid spist op.. det var kun lige de første par uger der var lidt tilbage.. indtil mavsen fungerede ordenligt..

Anmeld

19. januar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Ejh hvor er det fedt. Hvor er han sej!
Kan godt følge dig mht (åbenindlægelse) og det at være 100% udskrevet. Lige nu har i jo hjælpende hænder hvis i sku mangle det.

Men super fedt at I må være hjemme og bare være en familie!!
Kæmpe knuser til Jer

Anmeld

19. januar 2012

Laulund87

TbCp skriver:

Jeg har virkelig heller ikke lyst til at skulle lægge den selv... Han fik den lagt i går aftes og han skreg bare, og græd så der kom tårer... det kunne jeg næsten ikke klare!

Det er også bare mega ubehageligt for dem Da Maria blev ældre, stærkere og mere bevidst kunne jeg ikke holde hende mere. Så måtte hendes far tage over for det blev for meget for mig. Så hvis de spørger om i selv vil lære det og du ikke har lyst, skal du bare sige nej!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.