Huhej hvor det går!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2012

TbCp

Anja.t skriver:

Hvor er det dejligt at læse, hvor er han bare så sej og dygtig

Jeg har fulgt med siden han blev født og tænkt så meget på jer. 

mvh Anja

Han er så vanvittigt sej den knægt!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

TbCp

Himmelsmil skriver:

Wauw! hvor er det flot! Selvom jeg ikke kender jer, har jeg fulgt lidt med herinde og ham Mikkel kan man da kun være stolt af !

Og i gør, btw., også et fantastisk arbejde! hvor er det skønt for jer at kunne få ham med jer hjem tillykke!

Kram herfra 

Tak

Det føles helt rigtigt at have ham her og glæder mig da også rigtig meget til vi er helt udskrevet!

Anmeld

19. januar 2012

TbCp

CmarianN skriver:

Ja der er ikke andet for, and at tage en dag af gangen... Men hvor er jeg glad på jeres families vegne 

Det må jo næsten ikke være til af fatte alle de gode udmeldinger - og sikke stolt man må være over sin lille superdreng  

Nej det er helt vildt altså! Det er bare gået SÅ stærkt det hele. Sygeplejerskerne grinede da også lidt af mit ansigtsudtryk da de sagde de tog droppet helt af det var ikke lige hvad jeg havde forventet

Anmeld

19. januar 2012

TbCp

Møn-Mor skriver:

Åh altså Tina en sej lille mand han er din Mikkel - han burde næsten hedde Sejr til mellem navn .

/Winnie

Det burde han faktisk ja

Anmeld

19. januar 2012

CmarianN

TbCp skriver:

Nej det er helt vildt altså! Det er bare gået SÅ stærkt det hele. Sygeplejerskerne grinede da også lidt af mit ansigtsudtryk da de sagde de tog droppet helt af det var ikke lige hvad jeg havde forventet

Jeg kunne også forstille mig at man ville se lamslået ud 

Men hvor er det bare fedt når det er den vej det går 

Anmeld

19. januar 2012

TbCp

Mathias Villads skriver:

Hvor er han bare sej.. Det er noget af et spring...

Selvfølgelig kan du klare det, for det skal du jo... Jeg har selv født 2 præmature drenge... første gang kom jeg hjem samme dag, som de tog det sidste overvågning af ham.. hold da op, hvor var jeg rad, men du slipper det på en måde hurtig, når du er hjemme i vante omgivelser... Anden gang var jeg faktisk endnu mere rad, da jeg havde født i uge 25+0, da jeg tænke værre tanker, men der var heller ingen problemer...

Jeg er dog et nervevrag, når de er syge stadigvæk... håber det forsvinder...

Knus mette

Uha ja, den overvågning der... jeg havde det heller ikke helt godt da den blev taget af, men efter lidt tid var det jo rart... også fordi man ikke kan lade være at fokuserer på de tal og tjekke om apnøalarmen nu rent faktisk virker osv osv.

Ja, mon ikke vi har det sådan resten af deres liv.. at bliver der det mindste med dem så bliver vi ekstra bekymrede...

Anmeld

19. januar 2012

TbCp

StineW79 skriver:

Når først i får lov til at komme helt hjem er det fordi de er sikre på at i alle er helt klar og de helt små er bare meget sejer end man lige går og tror! Så det er da klart at i snart kommer hjem! Vh stine

Ja det har du da ret i, de sender os jo ikke hjem hvis de ikke tror at han eller vi kan klare det

Anmeld

19. januar 2012

TbCp

heaven skriver:

NEEEEJ, hvor fantastisk - hvor er det godt!!! sikke dog et indlæg, dejligt for jer alle.... - stor, dygtig og sej dreng altså...

Jannie

Tak Ja det er simpelthen så skønt!

Anmeld

19. januar 2012

TbCp

Nitz - <3 David skriver:

Ej hvor er det bare lækkert at høre at det går så godt.. Krydser fingre for at det fortsætter sådan!!

jeg kender udemærket den følelse af "frygt" over man skal klare sig selv.. Men tro mig.. Når du kommer hjem så er du helt klar til det.. Og du kommer ik til at savne den hjælp der er på sygehuset.. Det kommer helt af sig selv.. Man er jo vant til alle de rutiner og plejeting fra indlæggelsen..

Det er virkelig bare fantastisk!

Skal i gå til tjek med David? Og kom han hjem helt uden sonde osv?

Anmeld

19. januar 2012

Nitz - <3 David

TbCp skriver:

Det er virkelig bare fantastisk!

Skal i gå til tjek med David? Og kom han hjem helt uden sonde osv?

Ja han var helt ude af cpap/optiflow, sonde og overvågning, da vi kom hjem..
han fik sidste sondemåltider natten til torsdag.. så var han på ren amning til lørdag morgen.. hvor vi så fik lov til at tage hjem indtil tirsdag.. der skulle han bare op og vejes og tjekkes af lægen.. så vi ku blive udskrevet..

Vi skal til nogle ambulante tjek med ham.. når han er 6 og 8 mdr.. mener jeg det er,, og så skal han også følges lidt af en fys

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.