Huhej hvor det går!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2012

TbCp

Nitz - <3 David skriver:

Ja han var helt ude af cpap/optiflow, sonde og overvågning, da vi kom hjem..
han fik sidste sondemåltider natten til torsdag.. så var han på ren amning til lørdag morgen.. hvor vi så fik lov til at tage hjem indtil tirsdag.. der skulle han bare op og vejes og tjekkes af lægen.. så vi ku blive udskrevet..

Vi skal til nogle ambulante tjek med ham.. når han er 6 og 8 mdr.. mener jeg det er,, og så skal han også følges lidt af en fys

Hvor fedt

Jeg er jo stoppet med at amme, så her er det flaske og sonde.. men det kan jeg selv klare... (med mindre han IGEN river sonden op )

Vi skal også gå til ambulante kontroller og også have en fys på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

Laulund87

Selvfølgelig kan I klare det selv og jeg er VILDT glad på jeres vegne

Anmeld

19. januar 2012

Nitz - <3 David

TbCp skriver:

Hvor fedt

Jeg er jo stoppet med at amme, så her er det flaske og sonde.. men det kan jeg selv klare... (med mindre han IGEN river sonden op )

Vi skal også gå til ambulante kontroller og også have en fys på

Hihi.. Ja den sonde er godt nok en ynglings beskæftigelse.. David ku os rykke den op 10 gange om dagen.. især da den sad i munden pga. cpap..
Jeg ammede os kun de første 2 uger ca.. Da vi kom hjem fra sygehuset gik mit mælk lynhurtigt ned af bakke.. til sidst kunne jeg slet ikke mætte ham.. Så vi blev lynhurtigt enige om at det ikke var værd at kæmpe for.. hvis han både sku ha flaske OG bryst..
Men jeg havde så ca. 200, 200ml flasker i fryseren af mit eget mælk.. så det får han stadig af..
Det er nok også derfor jeg er mere til den flaske,,, at han trods alt får mit mælk..

Anmeld

19. januar 2012

Camilla..

Hvor er han bare sej den lillemand

Jeg kan stadig huske da vi blev udskrevet med Malik, jeg var også helt angst for at der lige pludeslig skulle ske noget. Også var der ikke den røde snor at trække i Men, det gik helt fint. Han tog forsat på, og klarede det super flot. Så det er jeg sikker på at Mikkel også kommer til

- håber snart i slipper for sygehuset

Anmeld

19. januar 2012

MorEllen

Fedt Dejlig at høre at det går så godt!
Kan godt forstå dine blandede følelser mht at blive udskrevet, men selv om I skal være hjemme, så er jeg helt sikker på at I kan ringe hospitalet hvis I bliver det minste usikre eller bange for noget..

Anmeld

19. januar 2012

TbCp

Laulund87 skriver:

Selvfølgelig kan I klare det selv og jeg er VILDT glad på jeres vegne

Det SKAL vi i hvert fald
Har Maria ikke også haft sonde mens i har haft hende hjemme?

Anmeld

19. januar 2012

TbCp

Nitz - <3 David skriver:

Hihi.. Ja den sonde er godt nok en ynglings beskæftigelse.. David ku os rykke den op 10 gange om dagen.. især da den sad i munden pga. cpap..
Jeg ammede os kun de første 2 uger ca.. Da vi kom hjem fra sygehuset gik mit mælk lynhurtigt ned af bakke.. til sidst kunne jeg slet ikke mætte ham.. Så vi blev lynhurtigt enige om at det ikke var værd at kæmpe for.. hvis han både sku ha flaske OG bryst..
Men jeg havde så ca. 200, 200ml flasker i fryseren af mit eget mælk.. så det får han stadig af..
Det er nok også derfor jeg er mere til den flaske,,, at han trods alt får mit mælk..

Jeg har simpelthen også SÅ meget mælk på frys... men nu får Mikkel kun modermælkserstatning fordi min mælk bare løber lige igennem...

Anmeld

19. januar 2012

Laulund87

TbCp skriver:

Det SKAL vi i hvert fald
Har Maria ikke også haft sonde mens i har haft hende hjemme?

Jo hun havde den indtil hun var 9 måneder Og vi kom hjem da hun var 3 måneder..

Anmeld

19. januar 2012

TbCp

Camilla.. skriver:

Hvor er han bare sej den lillemand

Jeg kan stadig huske da vi blev udskrevet med Malik, jeg var også helt angst for at der lige pludeslig skulle ske noget. Også var der ikke den røde snor at trække i Men, det gik helt fint. Han tog forsat på, og klarede det super flot. Så det er jeg sikker på at Mikkel også kommer til

- håber snart i slipper for sygehuset

Haha ja, har lige her til aften stået og manglet den røde snor

Anmeld

19. januar 2012

TbCp

MyLille skriver:

Fedt Dejlig at høre at det går så godt!
Kan godt forstå dine blandede følelser mht at blive udskrevet, men selv om I skal være hjemme, så er jeg helt sikker på at I kan ringe hospitalet hvis I bliver det minste usikre eller bange for noget..

Ja mon ikke vi kan det... det håber jeg godt nok , for der kommer helt sikkert nogle situationer hvor det kunne blive nødvendigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.