Mit (forhåbentligt) sidste besøg hos jordmor.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2012

Nessie

Det lyder da rigtig godt det hele,

lige en masse for at der snart sker noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Guldimaven skriver:

Det aner jeg intet om.. Men tror da ikke det er så galt, andet en at din livmoder er vokset.  

Okay

Anmeld

20. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nessie skriver:

Det lyder da rigtig godt det hele,

lige en masse for at der snart sker noget

Mange tusind tak

Anmeld

20. januar 2012

MissTas

rikkeregnbue skriver:

Hej piger

I dag var jeg til mit forhåbentlige sidste besøg hos jordmoren. Jeg har termin på mandag, men nu må vi jo se

Alt så rigtig fint ud. Lille pigen blev skønnet til 4000g  Og i starten af januar blev jeg scannet og fik af vide 3390g ca. Så hun er da nok vokset bare..... liiiiiiiiidt

Mit symfyse mål er også gået fra 37 til 42 på 2 uger! Det synes min jordmor var lidt meget. Men er der nogen der kan forklare mig hvad det symfyse mål egentlig er? Min jordmor forklarede ikke rigtigt da jeg spurgte

Og så fik jeg ENDELIG i dag at vide at hun står fast. Hun har lagt med hovedet ned ad i RIGTIG lang tid, men jeg har først nu fået af vide at hun står fast. Så det er jo super

Ellers så har jeg MANGE mens. smerter som min jordmor godt mener at de kan gå hen at blive til noget  Uha, spændende!!

iiih hvor dejligt at det hele så fint ud .. og en dejlig størrelse hun har .. der må godt være lidt ekstra så de har noget at stå imod med.. SF målet er bare målet af din livmoder.. fra livmoderen start-slut .. hvis du forstår ? ..

iiih vi håber at de mens lign. smerter er tegn på noget held og lykke hvert fald

Anmeld

20. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

MissTas skriver:

iiih hvor dejligt at det hele så fint ud .. og en dejlig størrelse hun har .. der må godt være lidt ekstra så de har noget at stå imod med.. SF målet er bare målet af din livmoder.. fra livmoderen start-slut .. hvis du forstår ? ..

iiih vi håber at de mens lign. smerter er tegn på noget held og lykke hvert fald

Mange tak!

Jep, hendes størrelse er dejlig. Min helt egen lille tyksak  Og så taber nogle bebser sig jo i starten, så det er jo fint!  Og ja, jeg forstod det med livmoderen hehe

Anmeld

20. januar 2012

kekp

rikkeregnbue skriver:

Hej piger

I dag var jeg til mit forhåbentlige sidste besøg hos jordmoren. Jeg har termin på mandag, men nu må vi jo se

Alt så rigtig fint ud. Lille pigen blev skønnet til 4000g  Og i starten af januar blev jeg scannet og fik af vide 3390g ca. Så hun er da nok vokset bare..... liiiiiiiiidt

Mit symfyse mål er også gået fra 37 til 42 på 2 uger! Det synes min jordmor var lidt meget. Men er der nogen der kan forklare mig hvad det symfyse mål egentlig er? Min jordmor forklarede ikke rigtigt da jeg spurgte

Og så fik jeg ENDELIG i dag at vide at hun står fast. Hun har lagt med hovedet ned ad i RIGTIG lang tid, men jeg har først nu fået af vide at hun står fast. Så det er jo super

Ellers så har jeg MANGE mens. smerter som min jordmor godt mener at de kan gå hen at blive til noget  Uha, spændende!!

Jeg var også til hvad jeg håber var mit sidste JM-besøg igår. Jeg har også termin på mandag ligesom dig, og jeg håber virkelig at lillemanden har tænkt sig at komme ud til tiden

Hun skød min baby til 3300 g så det var også rigtig fint

Håber at vi begge snart har guldklumperne i armene

Anmeld

20. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

kekp skriver:

Jeg var også til hvad jeg håber var mit sidste JM-besøg igår. Jeg har også termin på mandag ligesom dig, og jeg håber virkelig at lillemanden har tænkt sig at komme ud til tiden

Hun skød min baby til 3300 g så det var også rigtig fint

Håber at vi begge snart har guldklumperne i armene

Uh hvor spændende!  Krydser  for os begge!

Anmeld

20. januar 2012

Møn-Mor

Hvor er det spændende .

Jeg selv er også helt klar til at tage imod baby, jeg har også termin på mandag. Mit sidste jordemoder besøg var i tirsdags, hvor baby blev skønnet til 3500-3600 g.
Mit symfysemål har hele tiden ligget i den store ende og på baggrund af det spåede jordemoderen og lægen, at baby ville ligge lidt over gennemsnittet.
Her ved sidste jordemoderbesøg var målet faldet med en cm, som jordemoderen forklarede med, at baby jo nu stod længere nede i bækkenet og livmoderen derfor heller ikke står så højt mere.

/Winnie

Anmeld

20. januar 2012

LilyMarleen

Jeg tror din jordemoder siger, at det er lige lovlig meget med de symfysemål cm din mave er vokset, er fordi at i takt med at baby sætter sig fast i bækkenet, så burde dine symfysemål blive mindre, da maven synker.

Held og lykke med fødslen som er lige om hjørnet

Anmeld

20. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Møn-Mor skriver:

Hvor er det spændende .

Jeg selv er også helt klar til at tage imod baby, jeg har også termin på mandag. Mit sidste jordemoder besøg var i tirsdags, hvor baby blev skønnet til 3500-3600 g.
Mit symfysemål har hele tiden ligget i den store ende og på baggrund af det spåede jordemoderen og lægen, at baby ville ligge lidt over gennemsnittet.
Her ved sidste jordemoderbesøg var målet faldet med en cm, som jordemoderen forklarede med, at baby jo nu stod længere nede i bækkenet og livmoderen derfor heller ikke står så højt mere.

/Winnie

Spændende! Håber for dig at du også snart får en dejlig bebs i armene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.