Mit (forhåbentligt) sidste besøg hos jordmor.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2012

Rosengreen

rikkeregnbue skriver:

Mange tak  Og uhhh. Har haft mens. smerter 2 dage nu, så mon ikke der forhåbentligt snart sker et eller andet

Det kunne det godt tyde på  Åhh hvor er det spændende! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Rosengreen skriver:

Det kunne det godt tyde på  Åhh hvor er det spændende! 

Jep, hehe

Anmeld

19. januar 2012

Janni.

rikkeregnbue skriver:

Det håber jeg bestemt også. Mor her er ved at være ret utålmodig  Og hjælpeløs...

Den sidste tid, er faktisk den sværeste tid  Men det er besværet værd 

Anmeld

19. januar 2012

Guldimaven

Så vidt jeg ved, er symfyse mål, det du måler fra omkring buksekanten og til der hvor jordemoren kan mærke din livmoder slutter.. Nu når hun måler med målebånd på din mave. 

Anmeld

19. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Janni. skriver:

Den sidste tid, er faktisk den sværeste tid  Men det er besværet værd 

Tror gerne at den sidste tid er den værste! Det værste pt. ved mig synes jeg faktisk er mine smerter i venstre side som INTET betyder åbenbart  Min JDM mener at det er en nerve der sidder i klemme og det gør bare SÅÅÅÅÅ ondt!

Er helt sikker på at det er besværet værd. Glæder mig til at få min lille tyksak prinsesse i armene første gang

Anmeld

19. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Guldimaven skriver:

Så vidt jeg ved, er symfyse mål, det du måler fra omkring buksekanten og til der hvor jordemoren kan mærke din livmoder slutter.. Nu når hun måler med målebånd på din mave. 

Okay, men er det så godt eller skidt at det er vokset fra 37 til 42?

Anmeld

19. januar 2012

wmillapigenw

for at du snart har din baby i armene!! & håber da for dig det var det sidste besøg! held og lykke med fødslen!

Anmeld

19. januar 2012

MorTilEn2013Dreng

rikkeregnbue skriver:

Mange tak!  Håber også snart hun vil ud, føler mig ret hjælpeløs og småfed  

Vil gerne snart kunne tage mine egne sokker af og på igen

Det kan jeg godt forstå hehe

Anmeld

19. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

wmillapigenw skriver:

for at du snart har din baby i armene!! & håber da for dig det var det sidste besøg! held og lykke med fødslen!

Mange tak

Anmeld

19. januar 2012

bøgelund

rikkeregnbue skriver:

Hej piger

I dag var jeg til mit forhåbentlige sidste besøg hos jordmoren. Jeg har termin på mandag, men nu må vi jo se

Alt så rigtig fint ud. Lille pigen blev skønnet til 4000g  Og i starten af januar blev jeg scannet og fik af vide 3390g ca. Så hun er da nok vokset bare..... liiiiiiiiidt

Mit symfyse mål er også gået fra 37 til 42 på 2 uger! Det synes min jordmor var lidt meget. Men er der nogen der kan forklare mig hvad det symfyse mål egentlig er? Min jordmor forklarede ikke rigtigt da jeg spurgte

Og så fik jeg ENDELIG i dag at vide at hun står fast. Hun har lagt med hovedet ned ad i RIGTIG lang tid, men jeg har først nu fået af vide at hun står fast. Så det er jo super

Ellers så har jeg MANGE mens. smerter som min jordmor godt mener at de kan gå hen at blive til noget  Uha, spændende!!

dit symfysemål er fra dit skamben, til den øverste kant på din livmoder.

håber snart der sker  noget..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.