Mit (forhåbentligt) sidste besøg hos jordmor.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.322 visninger
40 svar
0 synes godt om
19. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hej piger

I dag var jeg til mit forhåbentlige sidste besøg hos jordmoren. Jeg har termin på mandag, men nu må vi jo se

Alt så rigtig fint ud. Lille pigen blev skønnet til 4000g  Og i starten af januar blev jeg scannet og fik af vide 3390g ca. Så hun er da nok vokset bare..... liiiiiiiiidt

Mit symfyse mål er også gået fra 37 til 42 på 2 uger! Det synes min jordmor var lidt meget. Men er der nogen der kan forklare mig hvad det symfyse mål egentlig er? Min jordmor forklarede ikke rigtigt da jeg spurgte

Og så fik jeg ENDELIG i dag at vide at hun står fast. Hun har lagt med hovedet ned ad i RIGTIG lang tid, men jeg har først nu fået af vide at hun står fast. Så det er jo super

Ellers så har jeg MANGE mens. smerter som min jordmor godt mener at de kan gå hen at blive til noget  Uha, spændende!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Ikke mange der vil dele min glæde  

Anmeld

19. januar 2012

MorTilEn2013Dreng

Spænende. Krydser finger for hun snart kommer ud

Anmeld

19. januar 2012

Babydreams

for at i snart får jeres bebs i jeres arme

Anmeld

19. januar 2012

Janni.

Sad faktisk lige og tænkte på hvordan det gik med dig. 

Håber hun snart kigger ud til dig 

Anmeld

19. januar 2012

Rosengreen

rikkeregnbue skriver:

Hej piger

I dag var jeg til mit forhåbentlige sidste besøg hos jordmoren. Jeg har termin på mandag, men nu må vi jo se

Alt så rigtig fint ud. Lille pigen blev skønnet til 4000g  Og i starten af januar blev jeg scannet og fik af vide 3390g ca. Så hun er da nok vokset bare..... liiiiiiiiidt

Mit symfyse mål er også gået fra 37 til 42 på 2 uger! Det synes min jordmor var lidt meget. Men er der nogen der kan forklare mig hvad det symfyse mål egentlig er? Min jordmor forklarede ikke rigtigt da jeg spurgte

Og så fik jeg ENDELIG i dag at vide at hun står fast. Hun har lagt med hovedet ned ad i RIGTIG lang tid, men jeg har først nu fået af vide at hun står fast. Så det er jo super

Ellers så har jeg MANGE mens. smerter som min jordmor godt mener at de kan gå hen at blive til noget  Uha, spændende!!

Krydser for det var det sidste besøg   Og sikke da en fin størrelse hun har 

Da jeg var til sidste jordemoderbesøg havde jeg også menssmerter, og 3 dage senere var min datter født! 

Har faktisk ikke helt styr på hvad symfysemålene betyder  

Håber snart du sidder med prinsessen i armene!  

Anmeld

19. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Malou&Anders skriver:

Spænende. Krydser finger for hun snart kommer ud

Mange tak!  Håber også snart hun vil ud, føler mig ret hjælpeløs og småfed  

Vil gerne snart kunne tage mine egne sokker af og på igen

Anmeld

19. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

RikkeRasmussen skriver:

for at i snart får jeres bebs i jeres arme

Tusind tak

Anmeld

19. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Janni. skriver:

Sad faktisk lige og tænkte på hvordan det gik med dig. 

Håber hun snart kigger ud til dig 

Det håber jeg bestemt også. Mor her er ved at være ret utålmodig  Og hjælpeløs...

Anmeld

19. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Rosengreen skriver:

Krydser for det var det sidste besøg   Og sikke da en fin størrelse hun har 

Da jeg var til sidste jordemoderbesøg havde jeg også menssmerter, og 3 dage senere var min datter født! 

Har faktisk ikke helt styr på hvad symfysemålene betyder  

Håber snart du sidder med prinsessen i armene!  

Mange tak  Og uhhh. Har haft mens. smerter 2 dage nu, så mon ikke der forhåbentligt snart sker et eller andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.