Mit (forhåbentligt) sidste besøg hos jordmor.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2012

Moms

Jo,jeg vil rigtig gerne dele din glæde.

Hvor er det godt hun står fast - så er I jo klar!

Uh hvor er det spændende - held og lykke med det hele.

jeg håber du får en nem og dejlig fødsel.

Symfyse.fundusmål: det er et centimetermål fra den benede kant på skambenet til toppen af livmoderen. Altså et mål for hvor stor din livmoder er.

Du skal ikke tro på de skønnede mål. De tager så meget fejl at det nærmest er tilfældigt.

Men symfysemålet er da reelt nok.

Så måske er din baby vokset meget på det sidste.

kram

kom endelig med update på udviklingen de næste dage.

Moms

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

mkb123

ih hvor er det spændende  ...  for at du snart har en baby  

Anmeld

19. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

bøgelund skriver:

dit symfysemål er fra dit skamben, til den øverste kant på din livmoder.

håber snart der sker  noget..  

Ja okay, jeg tror jeg mere mente hvad det betyder  Og mange tak, det håber jeg også

Anmeld

19. januar 2012

babymus77

Sender også en masse ve støv tilDig;-)) Krydser for en fantastisk skøn fødsel!! Kan godt forstå at ventetiden til prinsessen kommer ud til jer er lang, når man er så tæt på målet;-). Knuser anne

Anmeld

19. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Moms skriver:

Jo,jeg vil rigtig gerne dele din glæde.

Hvor er det godt hun står fast - så er I jo klar!

Uh hvor er det spændende - held og lykke med det hele.

jeg håber du får en nem og dejlig fødsel.

Symfyse.fundusmål: det er et centimetermål fra den benede kant på skambenet til toppen af livmoderen. Altså et mål for hvor stor din livmoder er.

Du skal ikke tro på de skønnede mål. De tager så meget fejl at det nærmest er tilfældigt.

Men symfysemålet er da reelt nok.

Så måske er din baby vokset meget på det sidste.

kram

kom endelig med update på udviklingen de næste dage.

Moms

Mange tusind tak  Ja heldigvis er det kun et skøn, meeeen.. Det kan jo både betyde hun vejer mere eller mindre! Jeg krydser nu  for at det ikke er så slemt når det kommer til stykket

Kommer gerne med update hvis jeg synes der sker noget, ellers hører i nok fra mig når jeg har født. Ellers må du hellere end gerne skrive i PB, så skal jeg nok svare på om der sker noget

Anmeld

19. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

mkb123 skriver:

ih hvor er det spændende  ...  for at du snart har en baby  

Mange tak!

Anmeld

19. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

babymus77 skriver:

Sender også en masse ve støv tilDig;-)) Krydser for en fantastisk skøn fødsel!! Kan godt forstå at ventetiden til prinsessen kommer ud til jer er lang, når man er så tæt på målet;-). Knuser anne

Tusind tak for vestøvet, det får jeg brug for  Ventetiden er enorm lang. Det føles som om den sidste tid er længere end alle de andre uger som jeg har været igennem

Anmeld

19. januar 2012

babymus77

rikkeregnbue skriver:

Tusind tak for vestøvet, det får jeg brug for  Ventetiden er enorm lang. Det føles som om den sidste tid er længere end alle de andre uger som jeg har været igennem

Kan jeg godt forstå;-) Jeg syns tiden står stille her!! Er kun 13+2.... Skal kønscannes d 27 og kan næsten ikke vente!!! Så den der video i dag som ligger herinde, med de unge mennesker Casper og Sofie!! Så kom begge fødsler lige op i mig;-)) Glæd dig til det hele;-) Smerterne forsvinder heldigvis hurtig når du ligger med din lille bebs:-))

Anmeld

19. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

babymus77 skriver:

Kan jeg godt forstå;-) Jeg syns tiden står stille her!! Er kun 13+2.... Skal kønscannes d 27 og kan næsten ikke vente!!! Så den der video i dag som ligger herinde, med de unge mennesker Casper og Sofie!! Så kom begge fødsler lige op i mig;-)) Glæd dig til det hele;-) Smerterne forsvinder heldigvis hurtig når du ligger med din lille bebs:-))

Er slet ikke angst eller nervøs for smerterne, hvilket mange undrer sig over  

Uh ja, synes også da jeg rundede de 12 uger at det gik lidt langsomt, men VUPTI så var det jo lige ved at være jul osv og så gik tiden ret hurtigt

Anmeld

19. januar 2012

Guldimaven

rikkeregnbue skriver:

Okay, men er det så godt eller skidt at det er vokset fra 37 til 42?

Det aner jeg intet om.. Men tror da ikke det er så galt, andet en at din livmoder er vokset.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.