Håber i vil hjælpe :) Er det ok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2012

twinboys

Rødhætte skriver:

Har kæmpet de sidste 6 nætter og det går okay, men nu ser jeg hvordan de næste dage går. Ellers må han på flasken igen. Tak for svar!

Hvad med vælling inden han skal sove...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

Rødhætte

twinboys skriver:

Hvad med vælling inden han skal sove...

Han vil ikke have flaske hver om dagen eller aften.. Kun om natten.. Ja han er lidt speciel

Anmeld

22. januar 2012

twinboys

Rødhætte skriver:

Han vil ikke have flaske hver om dagen eller aften.. Kun om natten.. Ja han er lidt speciel

Speciel men unik

Anmeld

22. januar 2012

Rødhætte

twinboys skriver:

Speciel men unik

Nemlig og meget højet elsket!

Anmeld

24. januar 2012

PeruBaby

Rødhætte skriver:

Åh ville ønske William også selv vil sige fra.. Det er gået okay de sidste 5 dage, men i nat var han godt nok sur og jeg kunne høre hans mave rumle, men jeg gav ham intet. Følte godt nok at jeg var en dårlig mor nu hvor jeg kunne høre han var sulten, men synes bare det ville være så træls nu hvor jeg har kæmpet de sidste mange nætter.. Han faldte endelig i søvn igen efter 1,5 time .. Her til morgen virkede han ikke vildt sulten - underligt..

Aahhh ja, det lyder haardt, man vil jo gerne give ens barn mad, men  at "afbryde" projektet ved nogle gange at give og andre gange ikke, er jo heller ikke loesningen.

Foeler med dig, men har ikke de helt store erfaringer. Vi havde et halvhjertet forsoeg paa at faa Sofia til at sove igennem da hun var 8 mdr, og jeg kunne maerke paa min mand at han ikke var 100% med paa den; han ville hellere staa op hver nat i de kommende 3 aar, end at hun skulle graede i den uge, de fleste beretter om at det tager at indfoere den nye rutine... Og saa fungerede det jo ikke Man skal nok vaere ret fast beluttet paa at "saadan skal det vaere nu", for at kunne overholde det. Held og lykke med det

Anmeld

24. januar 2012

Jonatansmor

Rødhætte skriver:

Hej Tøser

Bliver simpelthen nødt til at spørger om det er ok eller ?

Min søn er 10 mdr og vil stadig have en flaske om natten. Han spiser godt i løbet af dagen og får både aftensmad kl 17.30 og tlbudt grød kl 19.30. Alligevel vågner han omkring kl 2 og er sulten (tilbyder altid vand først). Jeg har bare givet ham, men nu skal jeg snart starte på job, så ville rigtig gerne have min nattesøvn. I nat prøvede jeg at nægte ham flasken, men hold da op han skreg i en halv time. Kan ikke finde ud af om det er synd at nægte ham den ? Nogle gange kan jeg høre at hans mave rumler..  Hvad synes I? Skal jeg forsætte at nægte ham flasken?

Jeg har ikke læst hele tråden, så beklager hvis jeg spørger om noget du har svaret på.

Har du overvejet at rykke hans aftensmad til kl 18 og så skære den grød væk 19.30?

Kommer han i sin seng med et fordøjelsessystem igang, vågner han netop om natten og er skrupsulten. Du spiser jo heller ikke noget nævneværdigt efter din aftensmad og kan sgtens holde dig frem til morgenen efter?

Da min dreng var 10 måneder, han er nu 19 mdr, fik han ingen flaske overhovedet. Det er hamrende usundt for tænderne, det giver ham en rastløs, usammenhængende nattesøvn og han ville tro den flaske var et tilvalg i dagligdagen, når den egentligt burde være på vej ud.

Anmeld

24. januar 2012

DK

Hej! Hvordan går det?

Anmeld

24. januar 2012

Rødhætte

Jonatansmor skriver:

Jeg har ikke læst hele tråden, så beklager hvis jeg spørger om noget du har svaret på.

Har du overvejet at rykke hans aftensmad til kl 18 og så skære den grød væk 19.30?

Kommer han i sin seng med et fordøjelsessystem igang, vågner han netop om natten og er skrupsulten. Du spiser jo heller ikke noget nævneværdigt efter din aftensmad og kan sgtens holde dig frem til morgenen efter?

Da min dreng var 10 måneder, han er nu 19 mdr, fik han ingen flaske overhovedet. Det er hamrende usundt for tænderne, det giver ham en rastløs, usammenhængende nattesøvn og han ville tro den flaske var et tilvalg i dagligdagen, når den egentligt burde være på vej ud.

Hvor er det sjovt du nævner det med at skære potionen kl 19.30 væk, for har selv tænkt nøjagtig det samme som du skriver.. Men jeg har jo altid tænkt at han skulle "fyldes" op inden, så han var godt mæt. Men de sidste par dage har jeg kun givet en lille potion inden, og synes faktisk det hjælper! Tak for svar!

Anmeld

24. januar 2012

Rødhætte

DK skriver:

Hej! Hvordan går det?

Hej DK.

Hvor er du sød at tænke på os  Det går faktisk godt (7-9-13).. Han har ikke fået mad de sidste 6 nætter.. Og det har faktisk kun været rigtig hårdt en enkelt nat. De sidste 2 nætter har han kun vågnet 1 enkelt gang får at få sutten.. Så  for at det forsætter..

Anmeld

24. januar 2012

Mor-til-asta-09

Rødhætte skriver:

Hej Tøser

Bliver simpelthen nødt til at spørger om det er ok eller ?

Min søn er 10 mdr og vil stadig have en flaske om natten. Han spiser godt i løbet af dagen og får både aftensmad kl 17.30 og tlbudt grød kl 19.30. Alligevel vågner han omkring kl 2 og er sulten (tilbyder altid vand først). Jeg har bare givet ham, men nu skal jeg snart starte på job, så ville rigtig gerne have min nattesøvn. I nat prøvede jeg at nægte ham flasken, men hold da op han skreg i en halv time. Kan ikke finde ud af om det er synd at nægte ham den ? Nogle gange kan jeg høre at hans mave rumler..  Hvad synes I? Skal jeg forsætte at nægte ham flasken?

Har du prøvet at tilbyde ham et glas mælk istedet for vand?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.