Håber i vil hjælpe :) Er det ok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2012

AnneBJ

Rødhætte skriver:

Tror jeg giver det en chance igen i nat. Han var mere sur en ked i nat, så håber det bliver bedre dag for dag. Min SP mente også jeg skulle holde efter jul (og det er det hvis nu).. Men nu tænker jeg bare om det er dumt at gøre det nu - han skal starte i vuggestue om små 2 uger? Nej jeg må prøve at se dagene an

Nej så hellere nu! Jeg tror på der går max en uge! Men det kræver du er fast besluttet, for han kan mærke hvis du vakler! 

Pøj pøj med projektet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

DK

Jeg er enig med Anne. Hvis jeg var dig ville jeg lade din mand gå ind og ordne det om natten. Du er jo lig med mælk og hygge om natten. Så lad din mand give ham en tår vand af en kop og så ellers godnat igen. Så må i trille ham lidt i barnevognen i stuen eller vugge ham til han sover igen.

Jeg vil næsten garantere at hvis din mand gør det så vil din dreng sove igennem inden der er gået en uge.  Men som sagt, så må man holde fast i det man beslutter. Hørte engang Lola sagde: enten giver man mad/laver natteræs, ellers gør man ikke. Uanset hvad så skal man bare være konsekvent med ens valg.... Altså, det duer ikke at i giver efter hver 3 gang. Det vil kun forvirre ham og gøre ham mere ked af det.

Pøj pøj

Anmeld

19. januar 2012

Saram

DK skriver:

Jeg er enig med Anne. Hvis jeg var dig ville jeg lade din mand gå ind og ordne det om natten. Du er jo lig med mælk og hygge om natten. Så lad din mand give ham en tår vand af en kop og så ellers godnat igen. Så må i trille ham lidt i barnevognen i stuen eller vugge ham til han sover igen.

Jeg vil næsten garantere at hvis din mand gør det så vil din dreng sove igennem inden der er gået en uge.  Men som sagt, så må man holde fast i det man beslutter. Hørte engang Lola sagde: enten giver man mad/laver natteræs, ellers gør man ikke. Uanset hvad så skal man bare være konsekvent med ens valg.... Altså, det duer ikke at i giver efter hver 3 gang. Det vil kun forvirre ham og gøre ham mere ked af det.

Pøj pøj

Er SÅ enig her.

Da vores datter var 6 mdr kom min sp og fortalte at vi faktisk skulle droppe flasken om natten, af den simple grund at hun for det meste egentlig ikke var sulten, men synes at det var hyggeligt at vågne og få flaske.. Vi stoppede fra den ene dag til den anden, og den første uge var det rigtig hårdt med skrig og skrål. Men det vi gjorde var at når hun vågnede og ville have flasken, fik hun sin sut.. Så græd hun i 2 min ca og så gav vi hende den igen. Første nat varede det et par timer indtil hun faldt i søvn, men efter en uge var der ingen problemer. Det er meget få gange hun får flaske om natten nu.

Anmeld

20. januar 2012

Rødhætte

AndreasMor2011 skriver:

Tilbyder du ham vand i flaske eller kop om natten?

Han er vild med vand i en sutteflaske, men måske jeg skulle tilbyde kop isted?

Anmeld

20. januar 2012

Rødhætte

rose4 skriver:

Jeg har mit fjerde barn nu på 1 år og 3 måneder hun får stadig en flaske til at sove på alle mine 3 andre børn gav selv udtryk for det ikke var nødvendigt mere da de var mellem 1,5 til 2 år så mit råd er du skal gøre hvad du føler rigtigt ikke hvad andre mener alle børn erforskellige 

Det er desværre ikke bare en aftenflaske, men midt nat han vil have den.. Men ja på et tidspunkt siger han nok selv fra

Anmeld

20. januar 2012

AndreasMor84

Rødhætte skriver:

Han er vild med vand i en sutteflaske, men måske jeg skulle tilbyde kop isted?

Nej jeg ville jo netop anbefale vand i flaske, så han både fik slukket tørsten og fik stillet sit suttebehov samtidig
Men ellers vil jeg råde dig til at trappe ned med mælken hen over nogle dage fremfor at stoppe brat

Anmeld

20. januar 2012

Rødhætte

DK skriver:

Pøj pøj

Min mand arbejder desværre helt vildt i tiden, så synes ikke rigtig jeg kan lade ham overtage "projektet".. Men jeg har besluttet mig for at det er slut med den natflaske.. Og nu har han ikke fået mad de sidste 3 nætter.. Og det går fremad  Tak for svaret

Anmeld

20. januar 2012

Rødhætte

Saram skriver:

Er SÅ enig her.

Da vores datter var 6 mdr kom min sp og fortalte at vi faktisk skulle droppe flasken om natten, af den simple grund at hun for det meste egentlig ikke var sulten, men synes at det var hyggeligt at vågne og få flaske.. Vi stoppede fra den ene dag til den anden, og den første uge var det rigtig hårdt med skrig og skrål. Men det vi gjorde var at når hun vågnede og ville have flasken, fik hun sin sut.. Så græd hun i 2 min ca og så gav vi hende den igen. Første nat varede det et par timer indtil hun faldt i søvn, men efter en uge var der ingen problemer. Det er meget få gange hun får flaske om natten nu.

Tak for svaret.. Projektet forsætter og det går fremad

Anmeld

20. januar 2012

Rødhætte

AndreasMor2011 skriver:

Nej jeg ville jo netop anbefale vand i flaske, så han både fik slukket tørsten og fik stillet sit suttebehov samtidig
Men ellers vil jeg råde dig til at trappe ned med mælken hen over nogle dage fremfor at stoppe brat

Tror nemlig også bare han er tørstig om natten.. Jeg valgte at lade være med at trappe ned da han som ofte kun spiser omkring 150 ml af gangen. Jeg prøvede en nat at lave mindre, men han blev bare tosset, så nu har jeg valgt at stoppe helt. Det går ok indtil videre så håber det holder

Anmeld

20. januar 2012

AndreasMor84

Rødhætte skriver:

Tror nemlig også bare han er tørstig om natten.. Jeg valgte at lade være med at trappe ned da han som ofte kun spiser omkring 150 ml af gangen. Jeg prøvede en nat at lave mindre, men han blev bare tosset, så nu har jeg valgt at stoppe helt. Det går ok indtil videre så håber det holder

Skønt Og held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.