Håber i vil hjælpe :) Er det ok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2012

PeruBaby

Her stoppede Sofia - netop som 10mdrs baby - af sig selv med at ville have flaske om natten, og indtil da havde hun fået både en og somme tider to gange flaske om natten. Kan godt forstå at du synes det er opslidende stadig at skulle op om natten. Nogle børn siger åbenbart selv fra senere end andre, så hvis du har brug for din nattesøvn og det kun er hyggesutning, håber jeg at projektet lykkes for dig inden længe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

Mira0911

Hvad med en flaske vælling inden sengetid? 

Anmeld

21. januar 2012

SpunkenJo

AnneBJ skriver:

Du kender jo William bedst... Men jeg ville nægte mad om natten i en alder af 10 mdr. (såfremt alm. trivsel er på plads og alt det der..)

Når du beskriver han blev SÅ ked af det i nat, ville jeg trappe ned, istedet for at stoppe brat!

Jeg spurgte min SP da Felix var 8 mdr., og det var ok nu, at nægte ham mad om natten, og det sagde hun god for. Muligvis vil de rigtig gerne have brystet/flasken om natten, men hun sagde at det var vigtigt vi tilbød mad, ikke tryghed - altså om natten.

Yep

Anmeld

22. januar 2012

Rødhætte

PeruBaby skriver:

Her stoppede Sofia - netop som 10mdrs baby - af sig selv med at ville have flaske om natten, og indtil da havde hun fået både en og somme tider to gange flaske om natten. Kan godt forstå at du synes det er opslidende stadig at skulle op om natten. Nogle børn siger åbenbart selv fra senere end andre, så hvis du har brug for din nattesøvn og det kun er hyggesutning, håber jeg at projektet lykkes for dig inden længe 

Åh ville ønske William også selv vil sige fra.. Det er gået okay de sidste 5 dage, men i nat var han godt nok sur og jeg kunne høre hans mave rumle, men jeg gav ham intet. Følte godt nok at jeg var en dårlig mor nu hvor jeg kunne høre han var sulten, men synes bare det ville være så træls nu hvor jeg har kæmpet de sidste mange nætter.. Han faldte endelig i søvn igen efter 1,5 time .. Her til morgen virkede han ikke vildt sulten - underligt..

Anmeld

22. januar 2012

Rødhætte

Mira0911 skriver:

Hvad med en flaske vælling inden sengetid? 

William er lidt speciel og vil kun have flaske om natten.. Han nægter den simpelthen om dagen og aften.. Han får også både aftensmad kl 17.30 og en potion øllebrød kl 19.30, så han burde jo ikke være sulten.. Men alligevel rumler hans mave nogle gange om natten..

Anmeld

22. januar 2012

twinboys

Rødhætte skriver:

Hej Tøser

Bliver simpelthen nødt til at spørger om det er ok eller ?

Min søn er 10 mdr og vil stadig have en flaske om natten. Han spiser godt i løbet af dagen og får både aftensmad kl 17.30 og tlbudt grød kl 19.30. Alligevel vågner han omkring kl 2 og er sulten (tilbyder altid vand først). Jeg har bare givet ham, men nu skal jeg snart starte på job, så ville rigtig gerne have min nattesøvn. I nat prøvede jeg at nægte ham flasken, men hold da op han skreg i en halv time. Kan ikke finde ud af om det er synd at nægte ham den ? Nogle gange kan jeg høre at hans mave rumler..  Hvad synes I? Skal jeg forsætte at nægte ham flasken?

Han er ikke klar til at du tager flasken fra ham, så synes du skal tænke på ham og ikke din nattesøvn... Det kommer helt af sig selv når han pludselig bare sover igennem og ikke har brug for natteflasken

Anmeld

22. januar 2012

Mette.

Rødhætte skriver:

Hej Tøser

Bliver simpelthen nødt til at spørger om det er ok eller ?

Min søn er 10 mdr og vil stadig have en flaske om natten. Han spiser godt i løbet af dagen og får både aftensmad kl 17.30 og tlbudt grød kl 19.30. Alligevel vågner han omkring kl 2 og er sulten (tilbyder altid vand først). Jeg har bare givet ham, men nu skal jeg snart starte på job, så ville rigtig gerne have min nattesøvn. I nat prøvede jeg at nægte ham flasken, men hold da op han skreg i en halv time. Kan ikke finde ud af om det er synd at nægte ham den ? Nogle gange kan jeg høre at hans mave rumler..  Hvad synes I? Skal jeg forsætte at nægte ham flasken?

Mange siger jo at børnene burde kunne klare sig uden mad om natten når de er 6 mdr. +, så jeg tror det må være en vurderingssag for en selv.

Min datter fik selv flaske om natten indtil hun var 1 1/2 år, fordi hun var dybt ulykkelig ellers og kunn hvertfald ikke undvære den. Hvis du føler han ikke skal have den, kan det helt sikkert også lykkedes, men det kræver nok et par nætter hvor han er ked og måske i skal prøve at tanke ham godt op lige inden sengetid.

Anmeld

22. januar 2012

Rødhætte

twinboys skriver:

Han er ikke klar til at du tager flasken fra ham, så synes du skal tænke på ham og ikke din nattesøvn... Det kommer helt af sig selv når han pludselig bare sover igennem og ikke har brug for natteflasken

Selvfølgelig er han vigtigere end min nattesøvn

Anmeld

22. januar 2012

Rødhætte

Mette. skriver:

Mange siger jo at børnene burde kunne klare sig uden mad om natten når de er 6 mdr. +, så jeg tror det må være en vurderingssag for en selv.

Min datter fik selv flaske om natten indtil hun var 1 1/2 år, fordi hun var dybt ulykkelig ellers og kunn hvertfald ikke undvære den. Hvis du føler han ikke skal have den, kan det helt sikkert også lykkedes, men det kræver nok et par nætter hvor han er ked og måske i skal prøve at tanke ham godt op lige inden sengetid.

Har kæmpet de sidste 6 nætter og det går okay, men nu ser jeg hvordan de næste dage går. Ellers må han på flasken igen. Tak for svar!

Anmeld

22. januar 2012

twinboys

Rødhætte skriver:

Selvfølgelig er han vigtigere end min nattesøvn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.