Råd søges !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2012

Princesspigen

lige precis ;-) held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

lige precis ;-) held og lykke

Taaak bare svært når vi gang i bp . Tak for de gode. Råd

Anmeld

20. januar 2012

AnonymMor

Hejsa :-) snublede lige over at du skriver at i er i gang med bp hvilket jeg går ud fra er baby projekt ??
Har du overvejet at det er det som at der trykker ham i sexlivet ? Hvis i f.eks går meget op i det og knalder efter ÆL tests osv ?
Ved at min kæreste følte sig enormt "truet" af de tests og hele tanken om baby projekt fordi det hele ang sex og romantik kun var "tvunget" pga bp var kørt så højt op de sidste 2 mdr..
Derfor snakkede vi om det og blev enige om at lægge ÆL tests på hylden og bare hygge os som vi plejer og så kommer baby når den gør :-) fordi vi begge sys det er enormt usexet at knalde når testen siger det eller kun tænke BABY hele tiden....
Nogle mænd mister lysten til sex hvis det er for "forpligtende" så ÆL tests og ønske om baby NU kan godt rode lidt i sexlivet :-) nyd hinanden nu og slap af så kommer baby når tiden er inde
Held og lykke med det hele :-)

Anmeld

20. januar 2012

Anonym trådstarter

Hejsa :-) snublede lige over at du skriver at i er i gang med bp hvilket jeg går ud fra er baby projekt ??
Har du overvejet at det er det som at der trykker ham i sexlivet ? Hvis i f.eks går meget op i det og knalder efter ÆL tests osv ?
Ved at min kæreste følte sig enormt "truet" af de tests og hele tanken om baby projekt fordi det hele ang sex og romantik kun var "tvunget" pga bp var kørt så højt op de sidste 2 mdr..
Derfor snakkede vi om det og blev enige om at lægge ÆL tests på hylden og bare hygge os som vi plejer og så kommer baby når den gør :-) fordi vi begge sys det er enormt usexet at knalde når testen siger det eller kun tænke BABY hele tiden....
Nogle mænd mister lysten til sex hvis det er for "forpligtende" så ÆL tests og ønske om baby NU kan godt rode lidt i sexlivet :-) nyd hinanden nu og slap af så kommer baby når tiden er inde
Held og lykke med det hele :-)

Jep det har jeg tænkt på og det har han os sagt , at han mister simpelthen lysten til have sex, fordi det handler om baby baby baby . men han vil ikke have vi lægger æl teste på hylden, idet vi har svært ved at blive gravid, er det en nødvendighed .

Men det har os stået på før det, så føler det er lidt en dårlig undskyldning ..

Når jeg spørger hvorfor han ikk har lyst, ved han det ikke selv..

Men uret tigger bare, fordi han er ved at være oppe i alderen ..

Men du har ret i hva du skriver .. og tak for det.

Og jeg synes vores sex liv er kedelig, der sker ikke noget.. det bare det samme og det samme og det samme .. ;(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.