Råd søges !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

jeg har ikke læst alle de andres svar men du kan gøre flere forskellige ting..

det med at arrangere en fræk aften, købt noget frækt tøj, forføre ham osv er er rigtig god ting og virker på de fleste..

en anden ting er noget jeg har læst men ikke prøvet, så snart han kommer ind ad døren, tage den i munden, sidder han og ser film, eller køre bil, i munden med den, evt tænde ham ved at ligge dig og lege lige foran ham.. finde en måe at forføre ham på hvor han mærmest ike kan sige nej..

du kan os gribe det anderledes an, lege med dig selv når han ik er hjemme, få kontrol over din lyst og give ham en pause... give ham lidt tid til at få lov at savne dig og så måske han kommer tilbage og vil have en masse sex igen..

bare mine forslag.. :-) held og lykke

1 han sir det ikk er haM at få det suttet af . Jeg bliver bare i dårligt humør når man ikk har et normalt sex liv os forkert af mig at blive det .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

Princesspigen

undskyld det lyder måske forkert det her.. men det lyder som om intet sexuelt du gør er godt nok, hvilke får man til at tænke om han ku være utro :-S meget forkert at tænke sådan men det virker bare forkert.. eller han måske tænder på noget anet, fx mænd.. :-S sorry men sys det sku ud...

dog behøver det slet slet ikke være sådan

Anmeld

19. januar 2012

Anonym trådstarter

Äiti Bianca skriver:

tror du er nød til at gøre noget ved ham, lyder ikke ik han selv ser problemet. 

Tror jeg virkelig heller ! Men et eller andet sted ved han jo at problemet er der,For vi har snakket så mange gange om det !Jeg har endda sagt til ham, at han bare skal sige hva han lyst til ogHva han kunne tænke sig ! Men der kommer aldrig noget fra ham :/ Har aldrig været udsat for sådan noget her før .

Anmeld

19. januar 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

undskyld det lyder måske forkert det her.. men det lyder som om intet sexuelt du gør er godt nok, hvilke får man til at tænke om han ku være utro :-S meget forkert at tænke sådan men det virker bare forkert.. eller han måske tænder på noget anet, fx mænd.. :-S sorry men sys det sku ud...

dog behøver det slet slet ikke være sådan

Det helt okay du sir det . Jeg har selv gået med de tanker ;'/ Underligt nok, bliver han nemlig sur hver gang jeg brokker mig, over vores sex liv får smidt i hovedt at det nok skal blive bedre, men det er det ikk blevet endnu !!Hvordan skal jeg dog finde ud af de ting du skriver ?

Anmeld

19. januar 2012

lio

Anonym skriver:

Tror jeg virkelig heller ! Men et eller andet sted ved han jo at problemet er der,For vi har snakket så mange gange om det !Jeg har endda sagt til ham, at han bare skal sige hva han lyst til ogHva han kunne tænke sig ! Men der kommer aldrig noget fra ham :/ Har aldrig været udsat for sådan noget her før .

Siden emnet har været oppe så tror jeg godt du kan springe ud og og planlægge en fræk aften, gør alt hvad du ved han synes er frækt og prøv og krydr' det med noget nyt.

Eller inviter ham med på en sexmesse, kunne det måske lokke ham? (sådan en aften kan måske være inspirerende)

Anmeld

19. januar 2012

Princesspigen

jeg har selv været der ude før hvor jeg har kikket i mobiler, holdt øje med fyres facebook, kikket i deres mail osv.. det er bestemt ikke sjovt at gøre men det syndes jeg var nødvendigt da jeg havde mistanken og har stort set altid haft ret omkring mine egne fyr..

kan se der er en der nævner sex messe og det er noget af det fedeste og frækkeste jeg har prøvet med en fyr.. man behøver ikke lave noget, købe noget eller noget, men bare gå og kik, snakke om hvad man ser, inspiration osv.. kanon frækt ;-)

Anmeld

19. januar 2012

Anonym trådstarter

Äiti Bianca skriver:

Siden emnet har været oppe så tror jeg godt du kan springe ud og og planlægge en fræk aften, gør alt hvad du ved han synes er frækt og prøv og krydr' det med noget nyt.

Eller inviter ham med på en sexmesse, kunne det måske lokke ham? (sådan en aften kan måske være inspirerende)

Ja men kan slet ikk finde ud af hva han kan lide mere F.eks. Plejer vi at kan lege med legetøj men nej, sidst jeg spurgt om han ville tage mig bagfra , nej fik jeg .Tuder næsten fordi det går mig sådan på sex er bare vigtig i et forhold !

Anmeld

19. januar 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

jeg har selv været der ude før hvor jeg har kikket i mobiler, holdt øje med fyres facebook, kikket i deres mail osv.. det er bestemt ikke sjovt at gøre men det syndes jeg var nødvendigt da jeg havde mistanken og har stort set altid haft ret omkring mine egne fyr..

kan se der er en der nævner sex messe og det er noget af det fedeste og frækkeste jeg har prøvet med en fyr.. man behøver ikke lave noget, købe noget eller noget, men bare gå og kik, snakke om hvad man ser, inspiration osv.. kanon frækt ;-)

Jeg har været igennem det før med at min tidligere kæreste var mig utro , hvor jeg selv måtte finde ud af . Vi har været på sexmesse og det kan vi begge rigtig godt lide.Tror bare ikk jeg vil få en skid ud af det som dengang ;/ Men det et forsøg værd .

Anmeld

19. januar 2012

lio

Anonym skriver:

Ja men kan slet ikk finde ud af hva han kan lide mere F.eks. Plejer vi at kan lege med legetøj men nej, sidst jeg spurgt om han ville tage mig bagfra , nej fik jeg .Tuder næsten fordi det går mig sådan på sex er bare vigtig i et forhold !

Tror altså du må op på hesten, ja det er vigtigt i et forhold så du er nød til at gøre noget.

Anmeld

19. januar 2012

Princesspigen

jeg syndes genneralt din "historie" lyder lidt kompliceret og syndes lidt det er syndt du går sådan i uvished om hvad han vil og tænker og hvorfor han åbenbart ikke har lyst til dig..

nogle ville os ty til en sex terapeut eller par terapeut.. men de færreste mænd der går med til det desværre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.