Råd søges !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

jeg syndes genneralt din "historie" lyder lidt kompliceret og syndes lidt det er syndt du går sådan i uvished om hvad han vil og tænker og hvorfor han åbenbart ikke har lyst til dig..

nogle ville os ty til en sex terapeut eller par terapeut.. men de færreste mænd der går med til det desværre..

Jaa det os svært at beskrive , når det er så tæt på . For vi har da os vires gode dage . Føler bare han har styrringen , fordi han ved jeg er klar hver gang .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

Anonym trådstarter

Äiti Bianca skriver:

Tror altså du må op på hesten, ja det er vigtigt i et forhold så du er nød til at gøre noget.

Ja det ved jeg godt ! Men jeg kan jo ikk tvinge ham

Anmeld

19. januar 2012

Princesspigen

så må du tage styringen fra ham.. nemmere sagt end fjordt.. det er ikke alle fyre der tænder på det men overvejet at binde ham fast og udnytte ham sexuelt ?

eller som ejg skrev tidliger styre din egen lyst ved at lege med dig selv når han ik er der, evt med legetøj og så bare helt "ikke have lyst" til ham et stykke tid så kan det være du bliver spændende lige pludselig..

du ved, ignorere barnet og barnet kommer til dig ;-)

Anmeld

19. januar 2012

lio

Anonym skriver:

Ja det ved jeg godt ! Men jeg kan jo ikk tvinge ham

Nej det kommer du heller ikke nogen vegne med.

Men arranger en fræk aften eller en tur på sexmesse kan måske vække nogle lyster i ham.

Anmeld

19. januar 2012

Princesspigen

du kan os fx friste ham min uniform eller andre former for rollespil.. især hvis det ikke er noget i har prøvet før..

Anmeld

19. januar 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

så må du tage styringen fra ham.. nemmere sagt end fjordt.. det er ikke alle fyre der tænder på det men overvejet at binde ham fast og udnytte ham sexuelt ?

eller som ejg skrev tidliger styre din egen lyst ved at lege med dig selv når han ik er der, evt med legetøj og så bare helt "ikke have lyst" til ham et stykke tid så kan det være du bliver spændende lige pludselig..

du ved, ignorere barnet og barnet kommer til dig ;-)

Ja barnet , det er han faktisk når man ingen gang kan snakke om sådan et problem !Jeg har os tænkt på at bare lade ham helt være .

Anmeld

19. januar 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

du kan os fx friste ham min uniform eller andre former for rollespil.. især hvis det ikke er noget i har prøvet før..

Har vi aldrig prøvet . Men det os over min grænse , vil føle mig til grin . :/ ved godt jeg er besværlig :/

Anmeld

19. januar 2012

Princesspigen

det kan i mange tilfælde hjælpe at ignorere ham og nærmest ikke røre ved ham over hoved.. men i værste tilfælde kan det os virke omvendt så han fjerner sig helt.. :-S den er lidt svær

Anmeld

19. januar 2012

Princesspigen

tænkte jeg os selv til jeg så havde min skolepige uniform på første gang.. virkningen den havde på fyren var så fræk at jeg gerne gør det igen for min nuværende fyr..

Anmeld

19. januar 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

det kan i mange tilfælde hjælpe at ignorere ham og nærmest ikke røre ved ham over hoved.. men i værste tilfælde kan det os virke omvendt så han fjerner sig helt.. :-S den er lidt svær

Jaa men så må jeg tag den derfra , bliver nødt til at starte et sted .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.