Hej piger
Jeg skriver Ano. da jeg ikke ved om der er nogle herinde som ikke burdte læse det eller kende til det her !
Det er et øv indlæg og langt, men har brug for at komme ud med det.
Jeg har en skøn kæreste, som jeg er rigtig glad for og på ingen måde vil miste !
Sagen er bare den, at da vi mødte hinanden for snart 2,5 år siden, dyrkede vi så meget sex , gjorde det mange forskellige steder osv DET VAR SÅ KANON !! ( Kan slet ikk sætte ord på)
MEN nu er det helt omvendt
Jeg har et stort sex behov. Jeg har snakket med min kæreste om det mange gang, men han har aldrig noget , at sige . Han bliver bare mere sur over, at jeg bliver ved med at tage emnet op SEX .
Det skal lige siges, at jeg er blevet afvist mange gange, som der så har gjort til, at jeg ikke tøre at lægge op så meget som jeg plejer.
Vi gør det heller ikk andre steder end i sengen
.. Vil bare gerne ha frækt og vildt sex.
Når jeg spørger kæresten om der er noget han vil, sir han bare det fint som det . 

Ihh det går mig bare så meget på , og han forstår det bare IKKE !! Vi kan have sex 1-2 gange på 14 dage, jeg bliver SINDSYG .( nogle gange hver dag eller hver anden, men det kun en periode) nogle gange kan jeg ikk få lov at blive våd nok, før han har taget den op og jeg når næsten aldrig selv at "komme" 
Ville havde det gamle sex liv tilbage, men ved ikke hvordan !!
Undslyld, det er langt og rodet , men håber der er nogle derude der kan hjælpe mig, med nogle råd.
Ved jo at manden har det i sig !!