Råd søges !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.131 visninger
33 svar
0 synes godt om
19. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej piger

Jeg skriver Ano. da jeg ikke ved om der er nogle herinde som ikke burdte læse det eller kende til det her !

Det er et øv indlæg og langt, men har brug for at komme ud med det.

Jeg har en skøn kæreste, som jeg er rigtig glad for og på ingen måde vil miste !

Sagen er bare den, at da vi mødte hinanden for snart 2,5 år siden, dyrkede vi så meget sex , gjorde det mange forskellige steder osv DET VAR SÅ KANON !! ( Kan slet ikk sætte ord på)

MEN nu er det helt omvendt  Jeg har et stort sex behov. Jeg har snakket med min kæreste om det mange gang, men han har aldrig noget , at sige . Han bliver bare mere sur over, at jeg bliver ved med at tage emnet op SEX .

Det skal lige siges, at jeg er blevet afvist mange gange, som der så har gjort til, at jeg ikke tøre at lægge op så meget  som jeg plejer.

Vi gør det heller ikk andre steder end i sengen .. Vil bare gerne ha frækt og vildt sex.

Når jeg spørger kæresten om der er noget han vil, sir han bare det fint som det .

Ihh det går mig bare så meget på , og han forstår det bare IKKE !! Vi kan have sex 1-2 gange på 14 dage, jeg bliver SINDSYG .( nogle gange hver dag eller hver anden, men det kun en periode) nogle gange kan jeg ikk få lov at blive våd nok, før han har taget den op og jeg når næsten aldrig selv at "komme"

Ville havde det gamle sex liv tilbage, men ved ikke hvordan !!

Undslyld, det er langt og rodet , men håber der er nogle derude der kan hjælpe mig, med nogle råd.

Ved jo at manden har det i sig !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

lio

Kan du ikke prøve at "arrangere" en fræk aften, hvor DU sætter dagsorden og tager noget tøj på som du føler dig sexet i, men ved vil fange hans opmærksomhed. Køb nogle ting som kunne gøre det spændende og hyggeligt. legetøj/champagne/olie eller hvad i nu kan få brug af og så forføre ham.

Måske vil han blive helt vidt med det og i bedste tilfælde kunne han blive inspireret til at gentage succes'en og tage revanche?

Anmeld

19. januar 2012

Anonym trådstarter

Äiti Bianca skriver:

Kan du ikke prøve at "arrangere" en fræk aften, hvor DU sætter dagsorden og tager noget tøj på som du føler dig sexet i, men ved vil fange hans opmærksomhed. Køb nogle ting som kunne gøre det spændende og hyggeligt. legetøj/champagne/olie eller hvad i nu kan få brug af og så forføre ham.

Måske vil han blive helt vidt med det og i bedste tilfælde kunne han blive inspireret til at gentage succes'en og tage revanche?

Jo vil jeg rigtig gerne , men jeg er nået der il hvor jeg ikke tøre for tænkt hvis han sir nej eller ikk lige  har lyst .

Er os blevet lidt stædig ( ved godt det ikk hjælper)  fordi jeg synes ikke det kan være rigtig, det mig HVER gang..

Jeg bruger endda meget tid på at fortælle ham, hvad jeg godt kan lide.  ´Jeg gerne vil have han bare lige pludselig kommer og tager fat i mig og sir nu skal vi ..

Fortæller ham at jeg gerne vil andre steder end i sengen, men der sker ikk noget ..

Hvis jeg så spørger ham , hvorfor gjorde du ikke noget igår , sad uden trusser på f.eks. så får jeg bare smidt i hovedet. " Du kunne da os bare have gjort noget "..

Anmeld

19. januar 2012

Prinsessens'Mor<3

Äiti Bianca skriver:

Helt klart samme råd, gør dig smækker lækker, gør det du ved han kan lide, og bare pir ham, enten kommer han og tager dig af sig selv, eller også springer du på ham og gør lige hvad han kan lide.. Tag over, kan han lide dine bryster, så før dem lidt ekstra frem med den frækkeste bh og en nedringet bluse fremhæv det du ved han elsker, og gør lidt ekstra ud af fx stritte lidt med numsen eller komme lidt for tæt med brysterne, det burde kunne gøre det, bare sådan i løbet af en dag fx.. Og igen gør han ikke noget så spring på ham..  Tænk tilbage hvad kunne han lide den gang?

Hels og lykke.. Kom endelig med opdatering..

Anmeld

19. januar 2012

Anonym trådstarter

MaleneS2011baby<3 skriver:

Helt klart samme råd, gør dig smækker lækker, gør det du ved han kan lide, og bare pir ham, enten kommer han og tager dig af sig selv, eller også springer du på ham og gør lige hvad han kan lide.. Tag over, kan han lide dine bryster, så før dem lidt ekstra frem med den frækkeste bh og en nedringet bluse fremhæv det du ved han elsker, og gør lidt ekstra ud af fx stritte lidt med numsen eller komme lidt for tæt med brysterne, det burde kunne gøre det, bare sådan i løbet af en dag fx.. Og igen gør han ikke noget så spring på ham..  Tænk tilbage hvad kunne han lide den gang?

Hels og lykke.. Kom endelig med opdatering..

Skal helt klar prøves .

Men synes bare selv jeg gør mere ud af mig selv , men nok ikk nok ..

- Årh da bare svært at beskrive hvordan det står til, når man ikke selv ser det . ( hvis du forstår)

For når jeg så her gjort sådan nogle ting, forventer jeg os at blive bekræftet idet, f.eks. om han kunne lide det, hva han kunne lide osv .. men det skal jeg heller ikk regne med det sker.

Synes bare det et lorte sex liv

Anmeld

19. januar 2012

lio

Anonym skriver:

du er nok 

Skal helt klar prøves .

Men synes bare selv jeg gør mere ud af mig selv , men nok ikk nok ..

- Årh da bare svært at beskrive hvordan det står til, når man ikke selv ser det . ( hvis du forstår)

For når jeg så her gjort sådan nogle ting, forventer jeg os at blive bekræftet idet, f.eks. om han kunne lide det, hva han kunne lide osv .. men det skal jeg heller ikk regne med det sker.

Synes bare det et lorte sex liv

du er nok nød til at tage initiatiativ og det værste der kan ske er at du får endnu et afslag, hvis det skulle være tilfældet må du tage situatuonen op som eksempel på at du virkrlig prøver at gøre noget ved problemet. 

Anmeld

19. januar 2012

lio

Äiti Bianca skriver:

du er nok nød til at tage initiatiativ og det værste der kan ske er at du får endnu et afslag, hvis det skulle være tilfældet må du tage situatuonen op som eksempel på at du virkrlig prøver at gøre noget ved problemet. 

skal lige tilføjes at jeg har selv været I situationen men en tidl. kæreste og jeg ved hvor meget det trykker på ens selvværd og afslag på afslag bliver bare værre og værre og så mister man modet

op på hesten og så må du bruge kvinde-tricks og forføre ham med noget du VED tænder ham. 

Anmeld

19. januar 2012

Anonym trådstarter

Äiti Bianca skriver:

skal lige tilføjes at jeg har selv været I situationen men en tidl. kæreste og jeg ved hvor meget det trykker på ens selvværd og afslag på afslag bliver bare værre og værre og så mister man modet

op på hesten og så må du bruge kvinde-tricks og forføre ham med noget du VED tænder ham. 

Ja det har du ret i ! Det har bare stået på så længe at jeg næsten har opgivet ! Ved bare det ødelægger mit humør og forholdet til ham

Anmeld

19. januar 2012

lio

Anonym skriver:

Ja det har du ret i ! Det har bare stået på så længe at jeg næsten har opgivet ! Ved bare det ødelægger mit humør og forholdet til ham

tror du er nød til at gøre noget ved ham, lyder ikke ik han selv ser problemet. 

Anmeld

19. januar 2012

Princesspigen

jeg har ikke læst alle de andres svar men du kan gøre flere forskellige ting..

det med at arrangere en fræk aften, købt noget frækt tøj, forføre ham osv er er rigtig god ting og virker på de fleste..

en anden ting er noget jeg har læst men ikke prøvet, så snart han kommer ind ad døren, tage den i munden, sidder han og ser film, eller køre bil, i munden med den, evt tænde ham ved at ligge dig og lege lige foran ham.. finde en måe at forføre ham på hvor han mærmest ike kan sige nej..

du kan os gribe det anderledes an, lege med dig selv når han ik er hjemme, få kontrol over din lyst og give ham en pause... give ham lidt tid til at få lov at savne dig og så måske han kommer tilbage og vil have en masse sex igen..

bare mine forslag.. :-) held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.