Hvem er det fra DUM??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2012

An&Jo

Sabrina

Slettet af moderator

Natasja Nikita

Glennie

Hannah

Dea Louise og Rasmus....

Så faktisk er det 6, hvis ikke flere.... Kan ikke rigtig huske de gamle piger osm kun  var med i kort tid....

Og så har jeg hørt at der skulle være endnu en, som så har fået fjernet to børn, men at det ikke er officielt endnu, så Kaare sand ville ikke ud med hvem det var... Men om det skal forestille at være Glennie det ved jeg ikke rigtig....

Slettet af moderatorog glennie har altså ikke fået dem fjernet..
Slettet af moderator
af "kun" anbragt under retssagen, og glennie har "bare" mistet bopælen, hun må stadig have hende på weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

Kvist

18. januar 2012

Lilje82

Anonym skriver:

Okay, vidste jeg ikke. Troede hun havde fået Emil tilbage fra faren igen?

Ved det ikke, det kan godt være, læste det bare i sidste uge, da det var oppe med de andre der havde mistet også... Har ikke fået med hvis ikke det er sandt og det beklager jeg

Anmeld

18. januar 2012

An&Jo

Det er Slettet af moderator som er den fjerde. Mener da ikke sabrina har fået fjernet Simon?? Der har lige været en kæmpe artikel om det i EB

jo sabrina mistede Simon, det var derfor hun stoppede i serien..

Anmeld

18. januar 2012

An&Jo

Det var egentlig et godt spørgsmål.. I første omgang tænker jeg også Slettet af moderator der bare havde dem.. Men var ikke klar over at Sabrina fik fjernet hendes søn?

sabrina fik fjernet ham, og derfor stoppede hun i serien..

Anmeld

18. januar 2012

Lilje82

An&Jo skriver:

jaa, men hun har kun mistet bopælen..

Nåe det var godt, det er da i det mindste bedre end af miste sit barn

Anmeld

18. januar 2012

blomst84

Sabrina

Slettet af moderator

Natasja Nikita

Glennie

Hannah

Dea Louise og Rasmus....

Så faktisk er det 6, hvis ikke flere.... Kan ikke rigtig huske de gamle piger osm kun  var med i kort tid....

Og så har jeg hørt at der skulle være endnu en, som så har fået fjernet to børn, men at det ikke er officielt endnu, så Kaare sand ville ikke ud med hvem det var... Men om det skal forestille at være Glennie det ved jeg ikke rigtig....

Vidste slet ikke det med sabrina? Hvorfor er han blevet fjernet?

Anmeld

18. januar 2012

mariamiss6

Slettet af moderator og glennie har altså ikke fået dem fjernet..
Slettet af moderator
af "kun" anbragt under retssagen, og glennie har "bare" mistet bopælen, hun må stadig have hende på weekend

Det er så rigtig nok....

Jeg remsede egentlig også bare dem op som jeg vidste ikke havde sine børn ved sig....

Glennie har så vidt jeg ved i øvrigt selv givet afkald på bopælsadressen, til Emils far, fordi han har autisme, og hun ikke føler hun kan opfylde alle hans behov.
Og så var der så lige noget bøvl der med Emma, men om hun har fået lov at se hende igen aner jeg ikke.... 

Anmeld

18. januar 2012

An&Jo

Kvist skriver:

http://ekstrabladet.dk/112/article1688474.ece

Om Glennie..

men derfor er hun jo ikke fjernet, hun har bare mistet bopælen..

hvis hun var fjernet måtte hun ikke have hende hveranden weekend alene

Anmeld

18. januar 2012

bullerbassen

Slettet af moderator har ikke som sådan fået dem fjernet endnu.. de bliver først endeligt fjernet hvis hun bliver kendt skyldig..

Troede sagen med Slettet af moderator var afsluttet, den har da kørt LÆNGE nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.