Hvem er det fra DUM??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Åh ja, hende der boede i en lille by og som man så mens hun gik i folkeskole. Vidste ikke hun havde fjernet sit barn... hvornår og hvorfor?

hun fik ham fjernet næsten lige efter fødslen, tror han var 3 måneder gammel maks..

det var noget med at hun ikke varetog hans behov som hun skulle, men kan ikke huske det konkret, det er jo ved at være nogle år siden nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

Anonym trådstarter

Lilje82 skriver:

Glennie har mistet den store, den lille havde vidst overgivet til dets far, fordi hun ikke magtede det.

Okay, vidste jeg ikke. Troede hun havde fået Emil tilbage fra faren igen?

Anmeld

18. januar 2012

An&Jo

Lilje82 skriver:

Glennie har mistet den store, den lille havde vidst overgivet til dets far, fordi hun ikke magtede det.

glennie har ikke fået emma fjernet, hun har bare mistet bopælen til faderen..

Anmeld

18. januar 2012

blomst84

Det er Rettet af moderator som er den fjerde. Mener da ikke sabrina har fået fjernet Simon?? Der har lige været en kæmpe artikel om det i EB

Anmeld

18. januar 2012

An&Jo

Rettet af moderator Kunne jeg forestille mig

Rettet af moderator
har ikke som sådan fået børnene fjernet endnu, de er kun anbragt under retssagen..

hvis hun bliver frikendt, får hun dem højst sandsynligt tilbage, ihvertfald Rettet af moderator

Anmeld

18. januar 2012

Kvist

Anonym skriver:

Har hun også fået dem fjernet? Må da være for nylig, eller hvad?

Ja det er jeg ret sikker på hun har, de er kommet til hver deres far.. Læste det på en netavis en dag, og nej det ikke længe siden jeg læste det..

Anmeld

18. januar 2012

Lilje82

An&Jo skriver:

glennie har ikke fået emma fjernet, hun har bare mistet bopælen til faderen..

Det var bare hvad jeg hørte, at faderen skulle passe hende mens hun flyttede og derefter ikke ville aflevere hende....

Men da fint nok hvis ikke det passer  

Anmeld

18. januar 2012

An&Jo

Det er Rettet af moderator som er den fjerde. Mener da ikke sabrina har fået fjernet Simon?? Der har lige været en kæmpe artikel om det i EB

Rettet af moderator har ikke som sådan fået dem fjernet endnu.. de bliver først endeligt fjernet hvis hun bliver kendt skyldig..

Anmeld

18. januar 2012

mariamiss6

Sabrina

Slettet af moderator

Natasja Nikita

Glennie

Hannah

Dea Louise og Rasmus....

Så faktisk er det 6, hvis ikke flere.... Kan ikke rigtig huske de gamle piger osm kun  var med i kort tid....

Og så har jeg hørt at der skulle være endnu en, som så har fået fjernet to børn, men at det ikke er officielt endnu, så Kaare sand ville ikke ud med hvem det var... Men om det skal forestille at være Glennie det ved jeg ikke rigtig....

Anmeld

18. januar 2012

An&Jo

Lilje82 skriver:

Det var bare hvad jeg hørte, at faderen skulle passe hende mens hun flyttede og derefter ikke ville aflevere hende....

Men da fint nok hvis ikke det passer  

jaa, men hun har kun mistet bopælen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.