Hvem er det fra DUM??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.382 visninger
101 svar
0 synes godt om
18. januar 2012

Anonym trådstarter

NB! Der er rettet i denne tråd - da der stadig er navneforbud i en af de omtalte sager.
Navnet er derfor fjernet på den baggrund.
Mvh Staff.

Læste i den nye nummer af Ude og Hjemme at nu hvor Hannah og Natasca Nikita har fået tvangsfjernet deres børn, er der 4 mødre fra DUM der har fået deres børn tvangsfjernet. Der er dem med den beskidte lejlighed der fik datteren Rosa... men hvem er den sidste??? Synes ellers jeg har fungt godt med, men kan simpelthen ikke komme i tanke om hvem den sidste er?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Læste i den nye nummer af Ude og Hjemme at nu hvor Hannah og Natasca Nikita har fået tvangsfjernet deres børn, er der 4 mødre fra DUM der har fået deres børn tvangsfjernet. Der er dem med den beskidte lejlighed der fik datteren Rosa... men hvem er den sidste??? Synes ellers jeg har fungt godt med, men kan simpelthen ikke komme i tanke om hvem den sidste er?

den sidste er hende sabrina der fik lille simon..

hende der kom med den kommentar om at hun ville ønske hun kunne tage babyen ud, drikke en øl og proppe den op igen..

hun var kun 15 da hun fødte..

Anmeld

18. januar 2012

sarahb

Rettet af moderator Kunne jeg forestille mig

Anmeld

18. januar 2012

Kvist

Anonym skriver:

Mener det er Glennie, der har Emma og Emil.. Tror jeg de hedder..

Anmeld

18. januar 2012

Annana89

Havde Glennie ikke os mistet sin børn?!

Anmeld

18. januar 2012

ModerNatur

Det var egentlig et godt spørgsmål.. I første omgang tænker jeg også Rettet af moderator der bare havde dem.. Men var ikke klar over at Sabrina fik fjernet hendes søn?

Anmeld

18. januar 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

den sidste er hende sabrina der fik lille simon..

hende der kom med den kommentar om at hun ville ønske hun kunne tage babyen ud, drikke en øl og proppe den op igen..

hun var kun 15 da hun fødte..

Åh ja, hende der boede i en lille by og som man så mens hun gik i folkeskole. Vidste ikke hun havde fjernet sit barn... hvornår og hvorfor?

Anmeld

18. januar 2012

Anonym trådstarter

Rettet af moderator Kunne jeg forestille mig

Nå ja, det var egentlig indlysende. Men nu skriver AnJo Sabrina...

Anmeld

18. januar 2012

Lilje82

Glennie har mistet den store, den lille havde vidst overgivet til dets far, fordi hun ikke magtede det.

Anmeld

18. januar 2012

Anonym trådstarter

Kvist skriver:

Mener det er Glennie, der har Emma og Emil.. Tror jeg de hedder..

Har hun også fået dem fjernet? Må da være for nylig, eller hvad?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.