hvordan føltes det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2012

Kay

Masig skriver:

Ja d. 30. Hvad med dig?

d. 31

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

Masig

Kay skriver:

d. 31

Som altid følges vi godt ad

Bliver bare så spændende... men er samtidig også vildt nervøs...

Anmeld

19. januar 2012

Kay

Masig skriver:

Som altid følges vi godt ad

Bliver bare så spændende... men er samtidig også vildt nervøs...

jeg er ikke nervøs... jeg glæder mig bare til at se baby

Anmeld

19. januar 2012

Masig

Kay skriver:

jeg er ikke nervøs... jeg glæder mig bare til at se baby

Gid jeg kunne sige det... Er så bange for der er sket baby noget...

Anmeld

19. januar 2012

Kay

Masig skriver:

Gid jeg kunne sige det... Er så bange for der er sket baby noget...

det er jeg ikke endnu... det kan jo nå at komme

Anmeld

19. januar 2012

Masig

Kay skriver:

det er jeg ikke endnu... det kan jo nå at komme

Det håber jeg da ikke.. Må være fedt ikke at bekymre sig så meget og bare kunne nyde det.. Jeg er bare totalt pylret altså...

Anmeld

19. januar 2012

Kay

Masig skriver:

Det håber jeg da ikke.. Må være fedt ikke at bekymre sig så meget og bare kunne nyde det.. Jeg er bare totalt pylret altså...

jeg mærker hver dag jeg er gravid... jeg har ligmens smerter, ømme bryster og meget madlede... min krop har ændret sig utrolig meget på denne korte tid... og stadig små kvalme... så tror ikke på at baby ikke kan havde det godt der inde

Anmeld

19. januar 2012

Ardijana

Masig skriver:

Jeg vil sige jeg har det på sammen måde som dig jeg skal først til nf den 3 feb. men min læge har sådan en fine en som man kan hører hjerte lyd <3 det var fantastisk at hører, så bliver man mindre bekymret , så var jeg fri for at kom til ts scanning.. du kunne hører din læge ang. det?

Anmeld

19. januar 2012

Masig

Kay skriver:

jeg mærker hver dag jeg er gravid... jeg har ligmens smerter, ømme bryster og meget madlede... min krop har ændret sig utrolig meget på denne korte tid... og stadig små kvalme... så tror ikke på at baby ikke kan havde det godt der inde

Jeg har ikke ømme bryster mere, en sjælden gang imellem kommer der lidt spændinger men det er meget lidt. Ligamentsmerterne kommer i ryk, men der har ikke været mange det sidste stykke tid, det har mest været mens smerter jeg har haft... Madlede og kvalme har jeg stadig, og en masse tyngdefornemmelse i underlivet samt øm i ryggen...

Men ellers ikke noget...

Anmeld

19. januar 2012

Masig

Ardijana skriver:

Jeg vil sige jeg har det på sammen måde som dig jeg skal først til nf den 3 feb. men min læge har sådan en fine en som man kan hører hjerte lyd <3 det var fantastisk at hører, så bliver man mindre bekymret , så var jeg fri for at kom til ts scanning.. du kunne hører din læge ang. det?

Puha jeg tror min læge ville ryste på hovedet af mig hvis jeg spurgte om det.. Tror han synes jeg er pylret nok i forvejen... Jeg har overvejet sådan en Angelsound, som man burde kunne høre hjertelyd med efter uge 12...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.