hvordan føltes det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2012

-Sigrid-

Kay skriver:

oki... fik et helt chok over at det føltes underligt der nede i dag... men tror nu det var en rigtig nerve der hoppede der nede... for det er for tidligt endnu...

Ja, nerve hopperi er tidligt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

Kay

-Sigrid- skriver:

Ja, nerve hopperi er tidligt 

ja... også derfor jeg tænker det ikke kan være baby men glæder mig til at det en dag er

Anmeld

18. januar 2012

-Sigrid-

Kay skriver:

ja... også derfor jeg tænker det ikke kan være baby men glæder mig til at det en dag er

Det er også det bedste

Anmeld

18. januar 2012

Kay

-Sigrid- skriver:

Det er også det bedste

ihhh kan næsten ik vente...  nøj der er luft her til aften

Anmeld

18. januar 2012

Masig

Kay skriver:

jeg ved godt der er længe til at jeg kan mærke det... men sidder og tænker hvordan ved jeg overhoved om det er det når det er jeg en dag mærker det???

hvor mærkede i det først? hvornår? og aller vigtigst... hvordan føltes det???

ihh hvor jeg glæder mig...

Det har jeg virkelig også tænkt meget på..  Om man er i tvivl når det sker... Om man ved det er det...

Har læst at nogle kan begynde at mærke bobler allererede fra uge 9, så vi kan håbe der ikke er mange uger til det er vores tur

Er bare virkelig spændt på om jeg kan mærke forskel på de bobler og luft i maven bobler...

Anmeld

18. januar 2012

BinaMor

eller hvis man har slugt en guldfisk der slår med halen

Anmeld

18. januar 2012

EKBJ

Kay skriver:

jeg ved godt der er længe til at jeg kan mærke det... men sidder og tænker hvordan ved jeg overhoved om det er det når det er jeg en dag mærker det???

hvor mærkede i det først? hvornår? og aller vigtigst... hvordan føltes det???

ihh hvor jeg glæder mig...

Jeg mærkede bebse første gang omkring uge 18-19. Ved mig var det to spark der gjorde at jeg var sikker på at det var ham og siden den dag har jeg mærket ham hver dag ! :-) 

EK, 24+1 

Anmeld

18. januar 2012

Laulund87

Holbæktrunten skriver:

Hvis du mener hvordan baby føltes... Som en tick (de ved, dem man kan have ved øjnene, nervespasmer), bare i maven - omkring uge 16 

Ja præcis, små ticks.. Så hyggeligt

Anmeld

19. januar 2012

Kay

Masig skriver:

Det har jeg virkelig også tænkt meget på..  Om man er i tvivl når det sker... Om man ved det er det...

Har læst at nogle kan begynde at mærke bobler allererede fra uge 9, så vi kan håbe der ikke er mange uger til det er vores tur

Er bare virkelig spændt på om jeg kan mærke forskel på de bobler og luft i maven bobler...

glæder mig rigtig meget til at opleve det... har du fået tid til NF??

Anmeld

19. januar 2012

Masig

Kay skriver:

glæder mig rigtig meget til at opleve det... har du fået tid til NF??

Ja d. 30. Hvad med dig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.