hvordan føltes det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2012

Clisolka

Det er en fantastisk følelse!  Jeg tror aldrig man glemmer den følelse 

I starten var det som om der sad en nerve i klemme, og det blev stærkere og stærkere efterhånden som baby voksede 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

Kay

pemiro skriver:

De første bobler mærkede jeg i uge 14 ca og senere ca to uger efter med kildren. Det er først nu her jeg mærker som små spark/spjæt.

Min moderkage ligger foran så jeg har mærket det helt ude i siderne af livmoderen og idag har han været aktiv nede ved blæren :/ hehe..

Var til md idag, hvor han også lå med benene dernede så det er 100 det er ham der sparker dernede nu

Hvis ikke din moderkage ligger foran vil jeg tro du sagtens kan mærke det foran på maven også

og hvordan ved man hvor den ligger???

Anmeld

18. januar 2012

viben

Og ja det er selvfølgelig under navlen første gang Mærkede ham meget helt nede i en af sidderne i starten...

Anmeld

18. januar 2012

pemiro

Kay skriver:

og hvordan ved man hvor den ligger???

Det ved man ud fra scanning. Jeg fik intet afvide til nf men både til md og kønsscanning bekræftede de at den lå foran. Havde det dog selv mistænkt, da jeg ikke mærker ham foran og man ikke kan mærke ham udenpå maven endnu og fordi jeg ikke mærker ham særlig tydeligt eller særlig meget endnu

Anmeld

18. januar 2012

Sitrani

Kay skriver:

jeg ved godt der er længe til at jeg kan mærke det... men sidder og tænker hvordan ved jeg overhoved om det er det når det er jeg en dag mærker det???

hvor mærkede i det først? hvornår? og aller vigtigst... hvordan føltes det???

ihh hvor jeg glæder mig...

Åh,, det var bare det bedste

Det føltes som små bobler der sprang inde i livmoderen... Det mærkedes først nederst i maven lige under maven! Og jeg fik næsten tårer i øjnene, da der skete

Åh, som tiden dog går Nu er min datter snart 7 mdr. og det føles næsten som igår, at hun kom til verden......

Glæd dig - det er helt specielt!!!

Anmeld

18. januar 2012

-Sigrid-

Kay skriver:

uhjj det var tidligt er der noget med at det er forskelligt i forhold til hvor moderkagen sidder??

Meget Og min moderkage ligger foran, så det er ikke altid sådan det er

Anmeld

18. januar 2012

Kay

pemiro skriver:

Det ved man ud fra scanning. Jeg fik intet afvide til nf men både til md og kønsscanning bekræftede de at den lå foran. Havde det dog selv mistænkt, da jeg ikke mærker ham foran og man ikke kan mærke ham udenpå maven endnu og fordi jeg ikke mærker ham særlig tydeligt eller særlig meget endnu

oki.... det glæder jeg mig så til at få afvide

Anmeld

18. januar 2012

Kay

-Sigrid- skriver:

Meget Og min moderkage ligger foran, så det er ikke altid sådan det er

oki... fik et helt chok over at det føltes underligt der nede i dag... men tror nu det var en rigtig nerve der hoppede der nede... for det er for tidligt endnu...

Anmeld

18. januar 2012

pemiro

Kay skriver:

oki.... det glæder jeg mig så til at få afvide

Håber du snart får glæden af at mærke liv derinde i maven.. Og held og lykke med det hele

Anmeld

18. januar 2012

Kay

pemiro skriver:

Håber du snart får glæden af at mærke liv derinde i maven.. Og held og lykke med det hele

mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.