hvordan føltes det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2012

Kay

Guldimaven skriver:

Jeg vil mene, at du næsten ikke er i tvivl når du mærker de små strejf.. I hvert fald ikke når du oplever at det i løbet af et par dage kommer oftere og tager til i styrke.. 

Glæd dig, det er SÅ fantastisk.. 

hvornår mærkede du det første gang og hvor på maven??? altså sådan midt/oppe/nede eller til en af siderne...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

Annana89

Hmm tror måske jeg mærkede noget igår som kunne være lillemanden! sårn ligesom små hurtige smølfespark! 3 efter hinanden, lille pause og så to til!

Er ikke sikker på det var ham, men det var bare en underlig fornemmelse og har aldrig mærket noget lign før!

Anmeld

18. januar 2012

Guldimaven

Kay skriver:

hvornår mærkede du det første gang og hvor på maven??? altså sådan midt/oppe/nede eller til en af siderne...

Altså jeg tror jeg mærkede de først strejf omkring uge 16.. Mærkede i hvert fald liv indefra ved uge 17.. Og var helt sikker i uge 18, hvor jeg fik 3 gode spark på min hånd. 

Og de første par gange, syntes jeg det var ret langt nede i underlivet, helt nede ved buksekanten. 

Anmeld

18. januar 2012

Kay

Guldimaven skriver:

Altså jeg tror jeg mærkede de først strejf omkring uge 16.. Mærkede i hvert fald liv indefra ved uge 17.. Og var helt sikker i uge 18, hvor jeg fik 3 gode spark på min hånd. 

Og de første par gange, syntes jeg det var ret langt nede i underlivet, helt nede ved buksekanten. 

oki tak

Anmeld

18. januar 2012

pemiro

Kay skriver:

ja sorry... liv... at man mærker baby bevæge sig...

Du er slet ikke i tvivl når det sker..

Jeg mærkede det først som nogle bitte bitte små bobler, slet ikke som luft i maven. Senere begyndte det at være sådan en kildende fornemmelse og nu er det bitte små spark jeg mærker (er 20+0), er slet ikke i tvivl om det er bebs

Anmeld

18. januar 2012

Kay

pemiro skriver:

Du er slet ikke i tvivl når det sker..

Jeg mærkede det først som nogle bitte bitte små bobler, slet ikke som luft i maven. Senere begyndte det at være sådan en kildende fornemmelse og nu er det bitte små spark jeg mærker (er 20+0), er slet ikke i tvivl om det er bebs

hvornår mærkede du de første og hvor henne på maven??

Anmeld

18. januar 2012

-Sigrid-

Kay skriver:

jeg ved godt der er længe til at jeg kan mærke det... men sidder og tænker hvordan ved jeg overhoved om det er det når det er jeg en dag mærker det???

hvor mærkede i det først? hvornår? og aller vigtigst... hvordan føltes det???

ihh hvor jeg glæder mig...

I maven 

Som en nerve som trækker sig sammen 

Uge 13-14 med bobler og 18 med "nerver" som far også mærkede uge 18  Kort inden MD 

Anmeld

18. januar 2012

Kay

-Sigrid- skriver:

I maven 

Som en nerve som trækker sig sammen 

Uge 13-14 med bobler og 18 med "nerver" som far også mærkede uge 18  Kort inden MD 

uhjj det var tidligt er der noget med at det er forskelligt i forhold til hvor moderkagen sidder??

Anmeld

18. januar 2012

pemiro

Kay skriver:

hvornår mærkede du de første og hvor henne på maven??

De første bobler mærkede jeg i uge 14 ca og senere ca to uger efter med kildren. Det er først nu her jeg mærker som små spark/spjæt.

Min moderkage ligger foran så jeg har mærket det helt ude i siderne af livmoderen og idag har han været aktiv nede ved blæren :/ hehe..

Var til md idag, hvor han også lå med benene dernede så det er 100 det er ham der sparker dernede nu

Hvis ikke din moderkage ligger foran vil jeg tro du sagtens kan mærke det foran på maven også

Anmeld

18. januar 2012

viben

da jeg var 17+ mærkede jeg mange bobler, men kun en enkelt gang var jeg helt sikker på at det var ham... Nu ved jeg at det helt sikker var ham, for så meget luft i maven har man jo heller ikke.. Da jeg var 19+3 mærkede jeg de første spark... Jeg vil beskrive det lidt ligesom at mærke hjertet banke eller pulsen slå, lige der hvor barnet sparker Det er så surrealistisk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.