Tja... altså han var i vs til kl. 15, men sov da jeg hentede ham. Da han kom op var han i et gevaldigt humør og lavede masser af fis og "løb" rundt og pjattede med mig, kirstine og pædagogerne.
 Men så har han i ca. en time herhjemme til aften været NOGET hys, og hylet... stort set uafbrudt. Det hjalp meget da Mikkel kom hjem kl. 18, men så gik han lidt igang igen efter maden. Men så var der bad som han elsker hvilket gik fint, men så ville han ikke sove? Og han vil ALTID sove (stort set
). Så vi måtte have barnevognen frem og rulle ham i i ca. 10 min før han sov... så lidt ude af balance er han.
 Om det gør ondt? tja... altså jeg trykkede ikke på det, men det ligner noget der er mega ømt.
 Nu må jeg lige se om ikke den røde hævelse forsvinder i løbet af ugen.
 Btw har SP svaret. Hun skriver jeg kan komme til tjek i forbindelse med åbenthus hos hende d. 6.2. Hun kan godt se at han er dykket på hans kurve, men hun siger at Mikkel og jeg jo også er høje og slanke (host host
 det var tider
), og derfor er Richard nok også bare det. Så længe han er aktiv og tilfreds er det nok meget fint. Sååå jeg tænker at vi bare må slappe lidt af. Her til aften inden sengetid fik han en portion grød som han åd. Det tror jeg vi vil prøve at gøre igen frem over. Bare lige for at være sikker på at han er helt tanket op.

Anmeld