1 års undersøgelse i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2012

piadas

DK skriver:

Min læge sagde igår at den ikke gjorde så ondt at få og at de heller ikke blev så dårlige af den

Hmm, så er det ikke nu, jeg skal skrive, at Oliver nærmest fik halv fåresyge af den!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

AnneBJ

piadas skriver:

Hmm, så er det ikke nu, jeg skal skrive, at Oliver nærmest fik halv fåresyge af den!

Jeg har også hørt om flere som blev gevaldigt syge af den, og at det kunne blusse op, helt op til 14 dage efter vaccinen... 

Anmeld

19. januar 2012

DK

Christ! Lad os håbe at min læge har magic touch så?!?

Nå, men til noget helt andet. Det ene af de stik som Richard har fået på låret er hævet meget op. Det er nu på størrelse med lidt over en 5 krone og helt tykt og hævet. Det andet stik på det andet lår er bare en lille rød prik.

Hvad tænker i om det?

Anmeld

19. januar 2012

AnneBJ

DK skriver:

Christ! Lad os håbe at min læge har magic touch så?!?

Nå, men til noget helt andet. Det ene af de stik som Richard har fået på låret er hævet meget op. Det er nu på størrelse med lidt over en 5 krone og helt tykt og hævet. Det andet stik på det andet lår er bare en lille rød prik.

Hvad tænker i om det?

Jeg ved kun at det er helt normalt at det nærmest bliver sådan nogle store bruskkugler i låret, der hvor der er stukket. Sidst gik der næsten en mdr. før Felix' var helt væk! 
Tror du det gør ondt på ham?

Gik det fint i vuggeren? 

Anmeld

19. januar 2012

Lilje82

DK skriver:

Hmm? Men Noah ligner da også en stor og fin basse?

Ha ha ja, han har heldigvis haft lidt at tage af Er kun glad for at han slapper lidt af, for ellers vejede han omkring 14 kilo nu

Anmeld

19. januar 2012

DK

Tja... altså han var i vs til kl. 15, men sov da jeg hentede ham. Da han kom op var han i et gevaldigt humør og lavede masser af fis og "løb" rundt og pjattede med mig, kirstine og pædagogerne.

Men så har han i ca. en time herhjemme til aften været NOGET hys, og hylet... stort set uafbrudt. Det hjalp meget da Mikkel kom hjem kl. 18, men så gik han lidt igang igen efter maden. Men så var der bad som han elsker hvilket gik fint, men så ville han ikke sove? Og han vil ALTID sove (stort set). Så vi måtte have barnevognen frem og rulle ham i i ca. 10 min før han sov... så lidt ude af balance er han.

Om det gør ondt? tja... altså jeg trykkede ikke på det, men det ligner noget der er mega ømt.

Nu må jeg lige se om ikke den røde hævelse forsvinder i løbet af ugen.

Btw har SP svaret. Hun skriver jeg kan komme til tjek i forbindelse med åbenthus hos hende d. 6.2. Hun kan godt se at han er dykket på hans kurve, men hun siger at Mikkel og jeg jo også er høje og slanke (host host det var tider), og derfor er Richard nok også bare det. Så længe han er aktiv og tilfreds er det nok meget fint. Sååå jeg tænker at vi bare må slappe lidt af. Her til aften inden sengetid fik han en portion grød som han åd. Det tror jeg vi vil prøve at gøre igen frem over. Bare lige for at være sikker på at han er helt tanket op.

Anmeld

19. januar 2012

piadas

AnneBJ skriver:

Jeg har også hørt om flere som blev gevaldigt syge af den, og at det kunne blusse op, helt op til 14 dage efter vaccinen... 

Jeps, jeg tror, han fik det efter ca. 10 dage...

Anmeld

20. januar 2012

Mettemus

piadas skriver:

Nej det er det ikke!

Anmeld

20. januar 2012

JonTri

Uhh her varer det lidt inden vaccine... Kan slet ik huske om han blev skidtmas... Lidt pylret vist. 

Tristan har haft diarre siden 1. Dec ca... Han er 77 cm og vejer 8 5 kg... Men ser stadig tyk ud... Er spændt på at se kurven. 

Og hov (og undskyld), nu kommer nurse Rikke frem...

MFR vaccinen giver ik symptomer lige efter injektion. Reaktionen KAN komme 10-14 dage efter og ungerne bliver rimelig syge. Min store unge reagerede slet ikke. Til sommer bliver han 4, og så skal de have den igen - GYS!!!

Injektionbuler kan jo udvikle sig, men masser det let ved bleskift og evt i det varme vand... 

Anmeld

23. januar 2012

DK

Det er heldigvis gået væk igen og har opdaget at han nok har været sur fordi han har fået to kindtænder 

Men dejligt de er kommet ud og at han igen er sød og glad!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.