Mettemus skriver:

Nøjagtig samme vægt som Laurits, det er da lidt sjovt? Richard er så bare 8-9 cm længere (højere?). Men du og Mikkel er jo også høje. Hvad skal i gøre? Mere fedt i maden eller? Har da indtrykket af at han spiser godt?
 Jo! Underligt?! Men altså, lægen sagde ikke at vi skulle gøre noget. Jeg spurgte om vi skulle igang med flasken igen for at give et tilskud kalorier før sengetid, men det mente han ikke. Altså så længe han spiser fint og varieret skulle han ikke på "fede"kur. Altså han har jo altid været lidt tynd i forhold til højden (eller længden
).
 Jeg tror dog lige at jeg smider en mail til SP på sundhedsvejen.dk og hører hvad hun siger.
 Altså han er jo SINDSYGT aktiv. Han sidder stort set ikke stille, så han forbrænder en masse tror jeg. Men jeg kan da også godt se at han ikke er så stor (tyk?) som de små andre propper på 1 år der er startet i vuggestuen her på det sidste.
 Men hverken Mikkel eller jeg er bekymrede. Altså, han ser altså helt alm ud, og ikke sådan tynd eller noget. Og han har appelsinhud på ridebukse-lårene og fine kinder, så han er jo ikke mager eller noget. Lægen sagde jo også at han synes han så helt alm og fin ud.
 Sååå... Men ihhh... kan jo godt se på statestikken at han pt er den der har taget mindst på OG er den der er vokset mest!?
 Og så følges det jo ikke helt ad som det bør.

Anmeld